Iphone 3gs wordt niet herkend in win7 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, Mijn iphone 3gs met ios 5 wordt niet meer herkend in win7 en vista. Heb inmiddels 3 verschillende pc's geprobeerd en meerdere kabeltjes. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3gs wordt niet herkend in win7
Dag iedereen,
Mijn iphone 3gs met ios 5 wordt niet meer herkend in win7 en vista. Heb inmiddels 3 verschillende pc's geprobeerd en meerdere kabeltjes. Krijg de melding usb apparaat wordt niet herkend maar de iphone laadt wel nog op. Heb ook al dfu modus geprobeerd. Wie weet er raadt? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb ik uiteraard al geprobeerd
|
|
|||
|
|||
Sluit de iphone aan en kijk bij aparaatbeheer en verwijder het usb aparaat. Ontkoppel de iphone en herstart de pc
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip, het heeft helaas niet mogen werken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3Gs 32GB wordt niet herkend aan usb-kabel en laadt niet op, ook geen backlight | Muug | iPhone algemeen | 0 | 12-05-12 23:55 |
iPhone 3Gs start niet op en wordt niet herkend | roos94 | iPhone algemeen | 3 | 03-03-12 17:52 |
Windows: iphone 3g wordt niet meer herkend | pgorel | iTunes | 3 | 27-10-10 15:42 |
Iphone wordt niet herkend | FudAX | iPhone algemeen | 1 | 11-03-10 16:11 |
iPhone 2G wordt niet herkend in windows | Tommzz | iPhone algemeen | 10 | 23-12-09 22:33 |
|
|