Waar kan ik het beste m'n iPhone halen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo alllemaal.. Ik had een iphone 3gs maar die heb ik nu verkocht en ik wil een iPhone 4 halen. Alleen waar... Prepaidstore.nl had hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar kan ik het beste m'n iPhone halen
Hallo alllemaal..
Ik had een iphone 3gs maar die heb ik nu verkocht en ik wil een iPhone 4 halen. Alleen waar... Prepaidstore.nl had hem eerst voor 449 maar de prijs is weer verhoogd tot 499 (hetzelfde als bij Apple dus) alleen prepaidstore en andere winkels waarbij de prijs 499 is hebben 2 jaar garantie en Apple maar één jaar. Dus mijn probleem waar zal ik voor gaan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
voor 499 een nieuwe 4s halen, die mensen in seal aanbieden na hun contractverlenging.
|
|
||||
|
||||
we hebben hier een mooi dossier voor; iPhone kopen in Nederland: prijzen, abonnementen, simlockvrij - iPhoneclub.nl
daarom hier een slotje. |
Labels |
apple, iphone4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Wat kan ik het beste gebruiken om mijn iPhone 4 iOS 5 unteterth te jailbreaken ?? | kevinklyn | Jailbreak | 6 | 24-12-11 18:36 |
Ik kom er maar niet uit, waar kan ik het beste een iPhone 4 kopen? | VerCouter | Koopinformatie en ervaringen | 1 | 06-07-10 20:52 |
Nieuw iPhone abonnement afgesloten, wat kan ik het beste doen? | Mathijs3GS | iPhone algemeen | 22 | 20-04-10 16:57 |
Wat kan ik het beste nemen? | Makstra Jr. | Overige providers Nederland | 10 | 24-08-09 20:28 |
Ga je de iPhone 3G meteen op 11 juli halen / Waar ga je de iPhone halen en welke? | Tijn1 | Chat en geruchten | 74 | 10-07-08 21:07 |
|
|