iPhone 3GS geen verlichting meer in scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goede avond, mijn 3GS werkt gewoon goed maar geen verlichting, ik kan nauwelijks zien. waar kan het aan liggen ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS geen verlichting meer in scherm
goede avond,
mijn 3GS werkt gewoon goed maar geen verlichting, ik kan nauwelijks zien. waar kan het aan liggen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probeer eens reset dmv aan/uit en home button 10 seconden vasthouden.
Werkt dit niet dan kan de display connector ook wel eens voor een gedeelte los zitten. Dit ook niet het geval, dan is de backlight kapot en ben je aan een nieuwe lcd toe. |
|
|||
|
|||
dat heb ik geprobeerd aar het help niet, de connectoren zijn goed. Misschien door de 6R8 component zoals op youtube ook beschrijft?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS scherm reageert niet meer. | LostInStereo | iPhone algemeen | 0 | 08-05-11 18:35 |
iphone 3gs 16gb lcd verlichting werkt niet meer | renszuid | iPhone algemeen | 2 | 06-01-11 14:35 |
IPHONE 3GS scherm 'kantelt' niet meer | gvasseldonk | iPhone algemeen | 1 | 11-07-10 00:59 |
Geen backlight op mijn Iphone 3gs scherm | Oemoe_ | iPhone algemeen | 1 | 08-03-10 08:32 |
Verlichting scherm lekt door aan zijkant, algemeen probleem? | Mele77 | iPhone algemeen | 43 | 13-04-09 13:12 |
|
|