Geen service of zoeken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door youssef020 Kan je effe stap voor stap uitleggen waar ik die bronnen op mijn iphone in cydia vind. Ik weet namelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
open cydia en ga naar beheren en dan naar bronnen klik rechts boven op wijzig en dan komt er lings in de hoek voeg toe klik daar op en typ repo666.ultrasn0w.com klik dan op voeg to de bron zal nu worden gedownload wnr dit gdn is zoek je die bron tussen je bronnen en klik er op en klik dan op ultrasnow en rechts in de hoek staat download en klik dan bevestig
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
alex1301
Thanx ik heb het en wat moet ik nu doen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee maar mischien komt het omdat de vriend van mijn vader hem al heeft gejailbreakt?
Of komt het niet daardoor? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ow ik heb gezocht op het net en ben erachter gekomen dat ik moet downgrade omdat mijn iphone 3gs de 4.3.3 firmware niet aan kan en ik eigenlijk firmware 3.1.3 nodig heb.
Ik heb geprobeerd te downgrade via itunes gewoon (alt) + (herstel) en dan de gedownloade firmware kiezen en word het automatisch op mijn iphone 3gs gezet. Maar ik krijg nu steeds de foutmelding 1604! |
|
|||
|
|||
De 3G kan de hogere firmware niet aan maar de 3GS kan wel 4.xx aan.
de fout code heeft te maken met apple die lagere firmwares niet meer signeerd. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe komt het eigenlijk dan dat er steeds geen service of zoeken komt te staan??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja dat is waar lang geleden.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
VOLGENS MIJ BEGRIJP JE HET NIET IK KAN NIET BELLEN OF SMS EN IK HEB UBERHAUPT OOK GEEN VERBINDING OFZO?
Dat is het probleem dus ik kan niks doen. |
|
|||
|
|||
doe nu maar wat ik zeg het kan zjn dat je iphone gelocked is dus dan moet je die unlocken voor te bellen en te smsen enzo
|
|
|||
|
|||
Hij is al simlock vrij want als ik hem in de vliegtuig modus zet en dan weer ervan af haal staat er "simlock actief" en moet ik me pincode in typen als ik dat doe staat er voor 10 seconden lang een netwerk streepje maar daarna verdwijnt hij en staat er geen service en daarna weer zoeken..
Dus ik snap er ook geen bal van. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb het gedaan en er staat
Locked status: Locked En bij carier staat er Carier: T-mobile DEU Maar ik gebruik een tele 2 simkaart zou het niet daar aan kunnen liggen? |
|
|||
|
|||
zieje je iphone is gelocked (gesimlocked ) met het bedrijf t mobile dus normaal kan er alleen een t mobile kaart in dus je zult nu deze iphone moeten unlocken zoek maar even op op youtube : how to unlock iphone 3gs BB -hier moet u BB staan -
|
|
|||
|
|||
Kan je nu uitleggen wat het probleem is ik volg je niet helemaal?
|
|
|||
|
|||
je iphone is ge simlocked ja zal waarschijnljk juist voor dat je geen signaal niet meer had een update hebben uit gevoerd of zo iets of het moet al drie jaar geleden zijn dat je die iphone hebt gekocht van iemand anders of et is al drie jaar geleden dat er een unlock is gevoerd op die iphone dus gwn eventjes unlocke zoek op op youtube
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' | DieterVL | iPhone algemeen | 4 | 09-05-12 12:37 |
iPhone: Blijven zoeken of geen service na 5.0.1. | jorrissubje | Jailbreak | 5 | 26-01-12 20:50 |
Geen service/zoeken provider na val Iphone 3gs | jvanofferen | iPhone algemeen | 30 | 21-08-11 12:47 |
iPhone: Geen service/zoeken | Patspeedy | Jailbreak | 23 | 30-05-11 16:20 |
iPhone blijft zoeken ( geen service ) | angelfromhell84 | iPhone algemeen | 7 | 11-01-11 13:48 |
|
|