Geen service of zoeken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag dat het via redsnow moet maar ik weet niet hoe je in dfu mode komt dat lukt maar niet! Ik probeer het steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zag dat het via redsnow moet maar ik weet niet hoe je in dfu mode komt dat lukt maar niet!
Ik probeer het steeds maar ik kom alleen in de recovery mode en dat werkt niet. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
sleep button voor 3 seconden in houden dan sleep button in bljven houden en ook de home button zo voor 10 sec dan sleep button loslaten maar home button niet dat ng voor 15 seconden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 geen geluid bij bellen en vaak 'geen service' en 'zoeken...' | DieterVL | iPhone algemeen | 4 | 09-05-12 12:37 |
iPhone: Blijven zoeken of geen service na 5.0.1. | jorrissubje | Jailbreak | 5 | 26-01-12 20:50 |
Geen service/zoeken provider na val Iphone 3gs | jvanofferen | iPhone algemeen | 30 | 21-08-11 12:47 |
iPhone: Geen service/zoeken | Patspeedy | Jailbreak | 23 | 30-05-11 16:20 |
iPhone blijft zoeken ( geen service ) | angelfromhell84 | iPhone algemeen | 7 | 11-01-11 13:48 |
|
|