scherm voicemail is veranderd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Door een of andere verkeerde handeling is het scherm van mijn voicemail veranderd. Vroeger moest ik maar op de knop voicemail duwen en werd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
scherm voicemail is veranderd
hallo,
Door een of andere verkeerde handeling is het scherm van mijn voicemail veranderd. Vroeger moest ik maar op de knop voicemail duwen en werd automatisch het nummer van mijn voicemail (1230) gebeld. Thans krijg ik echter het scherm te zien zoals op de foto. Iemand een idee hoe ik dit terug kan aanpassen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
outomatische voicemail? i kdacht dat je darvoor Wi-Fi of 3G moest hebben om dit te kunnen gebruiken.. ik had dit ook vroeger maar dat is bij mij blijkbaar verdwenen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips...one-gebruiken/ Succes verder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voicemail knop om naar je voicemail te bellen werkend | Michael | iPhone algemeen | 28 | 02-03-11 23:17 |
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail | sporting65 | iPhone algemeen | 11 | 15-10-10 21:05 |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-11-09 21:36 |
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable | oscar | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-09-08 21:53 |
Voicemail bericht bij niet ingesproken voicemail | Vikash | Overige providers Nederland | 0 | 30-01-08 23:32 |
|
|