"Geen service" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb een Iphone 4 en bijna dagelijks problemen met bereikbaarheid (geen service linksboven). Na wat opzoekwerk op het net gezien dat dit een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Geen service"
Hallo!
Ik heb een Iphone 4 en bijna dagelijks problemen met bereikbaarheid (geen service linksboven). Na wat opzoekwerk op het net gezien dat dit een gekend probleem is die kan worden opgelost met een software-update. Dit heb ik gedaan (5.1.1) en heb het probleem nog steeds. Iemand die me kan helpen? Bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens met een nieuwe SIM deze wordt meestal gratis vervangen bij je provider
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik ervan bleef dan had ik dit niet voor. Als het dit zou zijn dan valt dit niet op te lossen, dan moet je de iphone gewoon anders leren hanteren, ik heb dat ook gedaan en na een dikke 5 dagen was dat geen probleem meer, je word het snel gewoon om die antenne gedoe te omzeilen door de iPhone op een andere goeie manier vast te houden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit kan dus niet de reden zijn denk ik. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 juli 2012 om 17:29 ---------- Citaat:
De mijne doet het ook altijd s nachts wanneer hij op m'n nachtkastje ligt. Er is op dat moment dus geen fysieke aanraking aan het toestel. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan de SIM misschien is over een jeansbroek wrijven. Mogelijk zijn de kopere contacten licht geoxideerd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3gs "geen service"/"zoeken.." | zozamis | Unlock | 10 | 21-12-11 21:48 |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Geen service steeds weer overnieuw en automatisch op "simlock" | Michiel93 | iPhone algemeen | 4 | 12-07-09 22:51 |
iPhone 2G: "GEEN SERVICE" met T-Mobile sim | elvisP | Odido (T-Mobile) | 20 | 02-01-09 18:19 |
|
|