//

Muziek start niet

Muziek start niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn muziek heeft het tot voor kort gedaan en opeens niet meer. Je ziet ook de tijd balk niet lopen dus het lijkt of hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-08-12, 00:54
boontje1 boontje1 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 1
Standaard Muziek start niet

Mijn muziek heeft het tot voor kort gedaan en opeens niet meer.

Je ziet ook de tijd balk niet lopen dus het lijkt of hij op pauze staat, maar als je op play drukt zie je ook het play teken boven in het scherm verschijnen.

alle nr zijn al gedownload en staan op mijn tel. maar het lijkt wel of je ze telkens opnieuw moet downloaden.

Misschien is het een instelling maar ik denk dat ik niets veranderd heb
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-08-12, 17:20
Robinboy Robinboy is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 3
Standaard

is hij gejailbreakt ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone start automatisch met muziek wanneer ik bleutooth verbinding heb met parrot vlote001 iPhone accessoires en onderdelen 2 12-02-13 00:59
Muziek: Muziek niet zichtbaar in Muziek App, wel.... MvdS Muziek, foto & video 0 14-05-12 23:45
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. Master_J iTunes 2 10-10-09 15:38
Muziek: Muziek Start Niet Meer Op!! tristanschouten Muziek, foto & video 4 08-07-08 16:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:24.