Mijn iphone weigerd soms een gesprek op te hangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enkele maanden heb ik het probleem dat mijn iphone 4S sommige (niet allemaal) gesprekken niet meer wil ophangen. Hij doet het niet altijd. De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iphone weigerd soms een gesprek op te hangen
Sinds enkele maanden heb ik het probleem dat mijn iphone 4S sommige (niet allemaal) gesprekken niet meer wil ophangen. Hij doet het niet altijd.
De ophang knop verschijnt zoals normaal, maar als ik er op duw gebeurt er niets, zeer vervelend dus als je op een voicemail ofzo terecht komt en niet kan ophangen !!! Is hier nog iemand met dit probleem, of weet iemand raad ? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 blijft soms ff hangen | DChim | iPhone algemeen | 11 | 05-08-11 00:05 |
iPhone 4 blijft hangen na gesprek | azt33 | iPhone algemeen | 2 | 16-07-11 01:54 |
Iphone 3GS blijft soms paar minuten hangen | bazz1977 | iPhone algemeen | 1 | 06-09-10 14:59 |
Scherm reageert soms niet & iPhone blijft hangen | Ive24 | iPhone algemeen | 8 | 21-05-09 13:48 |
Gesprek valt soms weg | blaugrana | iPhone algemeen | 12 | 03-01-08 16:55 |
|
|