accu gaat niet leeg?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de iPhone nu al 3 dagen intensief gebruikt met bellen en internetten (met wi-fi) zonder op te laden. De meter van de accu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
accu gaat niet leeg??
Ik heb de iPhone nu al 3 dagen intensief gebruikt met bellen en internetten (met wi-fi) zonder op te laden. De meter van de accu is nog altijd vol, en als ik hem aan de computer aansluit dan geeft ie ook aan dat de accu vol is. Is dit een bug in de software van de iPhone?
edit: het is al opgelost. Nadat ik de iPhone opnieuw had opgestart, was de accumeter bijna leeg. Het was dus een kleine bug in de software. Laatst gewijzigd door RHochstenbach; 05-05-08 om 11:08. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Accu Snel Leeg
Dat houdt dus in dat je er bijna 3 dagen mee gebeld hebt. Ik heb hem twee weken en nu is hij na een halve dag nauwelijks gebruiken al bijna leeg.
a |
|
|||
|
|||
wat doen aan te snel lege accu
O ja weet iemand wat ik daar aan moet doen? helemaal leeg laten lopen of zo?
|
|
||||
|
||||
Gewoon iedere keer je accu helemaal leeg laten lopen, dan pas opladen, dit is beter voor de accu, dus ook niet 6 keer per dag aan de pc koppelen, dan laad hij namelijk ook op...
|
||||
|
||||
Citaat:
Verder is er hier al heel wat afgediscussieerd over de beste manier om je accu te managen. In ieder geval heeft de huidige generatie lithium ion accu's geen last meer van het zgn. 'memory-effect' en is tussentijds opladen daarmee ook geen probleem meer.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone4 met ios 4.3.1 word warm en accu gaat snel leeg | romer70 | iPhone algemeen | 17 | 06-06-11 21:35 |
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? | Jarno05 | iPhone algemeen | 3 | 29-03-11 19:53 |
iphone4 word erg warm en accu gaat snel leeg | romer70 | iPhone algemeen | 6 | 08-02-11 15:47 |
iphone na accu leeg , niet opstarten | passievrucht | iPhone algemeen | 6 | 09-11-10 01:21 |
2G Start opnieuw op: accu niet leeg | Nilles | iPhone algemeen | 0 | 25-06-10 14:06 |
|
|