//

Alle foto's iPhone in 1 keer verwijderen

Alle foto's iPhone in 1 keer verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal! Info: Ik ben nu al een tijdje bezig met de foto's van mijn iPhone naar mijn Mac te zetten, omdat mijn iPhone nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-08-12, 14:17
RoosLoveHerco RoosLoveHerco is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard Alle foto's iPhone in 1 keer verwijderen

Hoi allemaal!
Info:
Ik ben nu al een tijdje bezig met de foto's van mijn iPhone naar mijn Mac te zetten, omdat mijn iPhone nu toch echt vol zat met 5000 foto's en filmpjes. Het is me uiteindelijk gelukt met het programma 'Fotolader' die in het mapje 'Programma's' staat.
Deze informatie voor degenen die ook hun foto's van de iPhone naar de Mac willen overzetten.
Vraag:
Maar nu ben ik dus bij het importeren vergeten om het hokje aan te vinken met 'Foto's van iPhone verwijderen na importeren'. Dus nu vraag ik me af hoe ik al mijn foto's, via iPhone of met Mac kan verwijderen in één keer.

Alvast bedankt!

xxx Roos
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-08-12, 16:48
IRom's schermafbeelding
IRom IRom is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 111
Standaard

Beste Roos,

Het is onmogelijk om de fotos zonder ze nog een keer te importeren te verwijderen.
De beste oplossing is dan toch het vakje aan te vinken met verwijderen na importeren en ze nog een keer importeren en dan de dubbele verwijderen.

P.S Je kan de fotos ook importeren via Iphoto
__________________
Apple is going to reinvent the phone. And here it is.
  #3  
Oud 25-08-12, 16:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IRom Bekijk bericht
P.S Je kan de fotos ook importeren via Iphoto
Ja, en dan wordt weer de vraag gesteld of alle foto's van de iPhone moeten verwijderd worden
  #4  
Oud 25-08-12, 19:19
RoosLoveHerco RoosLoveHerco is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard

Shit.. Dat gaat hem niet worden denk. Bedankt voor de moeite, maar via iPhoto importeren gaat niet, zegt de hele tijd dat er een fout is. En opnieuw importeren duurt zo lang.. ;(
  #5  
Oud 25-08-12, 19:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoosLoveHerco Bekijk bericht
Shit.. Dat gaat hem niet worden denk.
Dan probeer het eens met "Image Capture" (ik heb geen idee hoe dat in het Nederlands heet) en vink "Delete after import" aan. Na het importeren kan je de foto's weer van de Mac verwijderen.

  #6  
Oud 25-08-12, 21:19
RoosLoveHerco RoosLoveHerco is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dan probeer het eens met "Image Capture" (ik heb geen idee hoe dat in het Nederlands heet) en vink "Delete after import" aan. Na het importeren kan je de foto's weer van de Mac verwijderen.

Maar ik wil ze niet nog een keer importeren, dat is het probleem. En in het Nederlands heet het 'Fotolader'.
Maar alsnog bedankt voor de genomen moeite.
  #7  
Oud 25-08-12, 21:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoosLoveHerco Bekijk bericht
En in het Nederlands heet het 'Fotolader'.
"Image Capture" heet in een Nederlandse OS X "Fotolader" Nu weet ik ineens weer waarom ik nooit Nederlandstalige software gebruik

Succes verder
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
alle foto's wissen op iphone zelf in 1 keer? hermanchen Muziek, foto & video 8 24-09-12 18:58
Alle sms'jes in een keer verwijderen tomtom100 iPhone algemeen 5 08-08-12 09:58
Iphone transpoteert elke keer opnieuw alle filmpjes en foto's naar computer wunderlich712 iPhone algemeen 4 13-07-12 01:19
In 1 keer alle apps van iPhone downloaden in iTunes? lowfly Archief 3 20-09-09 23:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:31.