Alle foto's iPhone in 1 keer verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal! Info: Ik ben nu al een tijdje bezig met de foto's van mijn iPhone naar mijn Mac te zetten, omdat mijn iPhone nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alle foto's iPhone in 1 keer verwijderen
Hoi allemaal!
Info: Ik ben nu al een tijdje bezig met de foto's van mijn iPhone naar mijn Mac te zetten, omdat mijn iPhone nu toch echt vol zat met 5000 foto's en filmpjes. Het is me uiteindelijk gelukt met het programma 'Fotolader' die in het mapje 'Programma's' staat. Deze informatie voor degenen die ook hun foto's van de iPhone naar de Mac willen overzetten. Vraag: Maar nu ben ik dus bij het importeren vergeten om het hokje aan te vinken met 'Foto's van iPhone verwijderen na importeren'. Dus nu vraag ik me af hoe ik al mijn foto's, via iPhone of met Mac kan verwijderen in één keer. Alvast bedankt! xxx Roos |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Beste Roos,
Het is onmogelijk om de fotos zonder ze nog een keer te importeren te verwijderen. De beste oplossing is dan toch het vakje aan te vinken met verwijderen na importeren en ze nog een keer importeren en dan de dubbele verwijderen. P.S Je kan de fotos ook importeren via Iphoto
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Shit.. Dat gaat hem niet worden denk. Bedankt voor de moeite, maar via iPhoto importeren gaat niet, zegt de hele tijd dat er een fout is. En opnieuw importeren duurt zo lang.. ;(
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar alsnog bedankt voor de genomen moeite. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
alle foto's wissen op iphone zelf in 1 keer? | hermanchen | Muziek, foto & video | 8 | 24-09-12 18:58 |
Alle sms'jes in een keer verwijderen | tomtom100 | iPhone algemeen | 5 | 08-08-12 09:58 |
Iphone transpoteert elke keer opnieuw alle filmpjes en foto's naar computer | wunderlich712 | iPhone algemeen | 4 | 13-07-12 01:19 |
In 1 keer alle apps van iPhone downloaden in iTunes? | lowfly | Archief | 3 | 20-09-09 23:37 |
|
|