//

Refurbished

Refurbished discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft er ook een refurbished iPhone 4S? Wat is jouw ervaring? Ik kreeg de mijne 4 dagen geleden. Ziet als nieuw uit, alles voelt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-09-12, 13:01
deleon deleon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 143
Standaard Refurbished

Wie heeft er ook een refurbished iPhone 4S? Wat is jouw ervaring?

Ik kreeg de mijne 4 dagen geleden. Ziet als nieuw uit, alles voelt nieuw .
Heb gewoon het gevoel als bij een nieuw toestel. Tevreden dus.
Als ik de serieummers nakijk, blijkt hij zelfs 2 weken later dan mijn originele gloednieuwe iPhone uit de fabriek in China gekomen te zijn (juni 2012)
Je leest verschillende dingen over refurbished toestellen, variërend van 'heeft kuren' tot 'beter dan nieuw want goed gecontroleerd'.
Nou, mijn gloednieuwe toestellen hadden kuren en van deze refurb weet ik het (nog) niet.

Ik postte het al eens in een andere topic. Je leest regelmatig dat mensen naar bijv. de Apple Store gaan en dan zomaar een 'Nieuw' toestel weer meekrijgen, ook na maanden. Of via wat anders, bijv. hun provider. Ik vraag me dan af, een nieuw toestel als in: In een gesealde originele doos met alle accessoires erbij? Dus gloedjenieuw, zoals je een iPhone de eerste keer krijgt als je hem koopt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-09-12, 13:44
Niek1986 Niek1986 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 59
Standaard

Ik heb zelf geloof ik ook een refurbished model.. iPhone swap gehad via AppleCare. Niks te klagen, had net zo goed een nieuwe kunnen zijn.
  #3  
Oud 01-09-12, 17:57
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

Mijn zwarte iphone4 was een half jaar geleden ook naar mobistar gestuurd wegens slecht werkende home knop.heb ook een refurbished toestel terug gekregen..is gewoon 100 percent ok
had drie jaar geleden het zelfde voor met 1 van mijn 3g.. s en ook daar niets problemen mee gehad
  #4  
Oud 16-09-12, 11:32
deleon deleon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 143
Standaard

Ik ben nog steeds dik tevreden met mijn refurbished iPhone 4S. Voelt gewoon aan als nieuw. Ziet eruit als nieuw.
Ik blijf toch nieuwsgierig naar de verhalen van mensen die in de winkel of in de Apple store in Amsterdam 'zomaar direct' een 'nieuw' toestel hebben meegekregen. Ook na maanden want dat les je wel eens. Dus een mooie dichtgesealde doos met alles erin ?
  #5  
Oud 16-09-12, 14:45
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Mijn iPhone 4 was in januari 2012 kapot gegaan en in begin mid-februari had ik een nieuwe. Na het serienummer te controleren, zag ik dat het toestel op 3 februari uit de fabriek is gekomen. Toen ik de telefoon echter kreeg, had ik er geen doos bij.

Dat iemand een gloednieuwe iPhone vanuit Apple krijgt is vrij zeldzaam. Het ligt er ook aan hoe je verzekerd bent en via welke shop je de iPhone hebt. Ik zit bij tmobile en de verzekeringsmaatschappij waar zij mee samenwerken is ProAssist. ProAssist kijkt eerst voor refurbished toestellen alvorens ze een compleet nieuwe gaan aanschaffen. Mocht je de iPhone bij een officiële Apple reseller hebben gekocht, dan gelden daar weer andere regels. Daarbij is dan ook de kans groot dat je vanuit de winkel een compleet nieuwe krijgt.
  #6  
Oud 17-09-12, 17:39
ergoboy ergoboy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Lier (belgie)
Berichten: 295
Stuur een bericht via MSN naar ergoboy
Standaard

mijn iphone4 zwart is ook een ref model.binnengedaan wegens haperende home knop .een toestel alleen gekregen nagelnieuw maar tog refurbished..werkt perfect maar gaat strax de kast in om als reservetelefoon te dienen als er aan mijn andere iphone4 OF iphone5 is iets aan is..als er nano/micro sim adaptors worden gemaakt natuurlijk
  #7  
Oud 18-09-12, 22:55
deleon deleon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek Bekijk bericht

Dat iemand een gloednieuwe iPhone vanuit Apple krijgt is vrij zeldzaam. .
Dat lijkt mij dus ook.

Iemand al een refurbished iPhone 5 ?
  #8  
Oud 09-10-12, 22:31
deleon deleon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 143
Standaard

Tot slot; nog steeds tevreden met mijn refurbished toestel.
  #9  
Oud 10-10-12, 00:03
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Mijn eerste 4s was stuk toen hij uit de doos kwam. Ze wilden deze eerst opsturen voor te laten herstellen, maar dan zat ik zonder gsm.

Heb dan maar een volledig nieuwe gekregen toen.
  #10  
Oud 10-02-13, 21:29
Tuur Tuur is offline
• iOS 9.0
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 182
Standaard

Stel dat ik een refurbished iphone 4S wil kopen en mijn 3GS wil inruilen, waar kan ik het beste terecht?
Tx
  #11  
Oud 10-02-13, 21:49
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Misschien hier: https://leapp.nl/refurbishedapple

Edit: Oh ze hebben alleen een iPhone 4 zie ik nu... Apple zelf heeft geen refurbished iPhone sectie op de website staan. Volgens mij geven ze deze alleen uit bij een reparatie of inruil als er iets mis is en je in garantie zit.
  #12  
Oud 10-02-13, 23:24
Guest-20180129142242
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deleon Bekijk bericht
Dat lijkt mij dus ook.

Iemand al een refurbished iPhone 5 ?
Jep, sinds afgelopen donderdag. Mijn "oude" 5 werd wegens stof in de lens in A'dam zonder moeilijk te doen gewoon omgeruild voor een "nieuwe".
  #13  
Oud 16-02-13, 09:49
deleon deleon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 143
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Misschien hier: https://leapp.nl/refurbishedapple

Edit: Oh ze hebben alleen een iPhone 4 zie ik nu... Apple zelf heeft geen refurbished iPhone sectie op de website staan. Volgens mij geven ze deze alleen uit bij een reparatie of inruil als er iets mis is en je in garantie zit.
wow, wat een prijzen....399 euro voor een refurbished iPhone 4 16 GB ? Die werden niet zo lang geleden hier bij de lokale Saturn voor 325 euro gloednieuw aangeboden. Hetzelfde geldt voor de iPad prijzen.

Mijn indertijd nieuw gekochte iPad 3 kostte zelfs niet veel meer dan wat ik op die site aanprijzen zie.

Ik ben overigens nog steeds dik tevreden met mijn refurbished iPhone 4 S. Niks mis mee.

@Florisboer , Dat was bij mij ook de reden waarom toen mijn eerste iPhone 4S ingeruild werd. Iets gaat er ergens in China niet goed. De schoonmaakster?
  #14  
Oud 07-11-15, 22:05
delko delko is offline
• iOS 9.3.1
• 10.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2015
Berichten: 12
Standaard

heb ook een iPhone 4s gekocht bij coolbleu maar toen het toestel toekwam blijkt het een volledig nieuw toestel er stond op de webschop refurbished maar het was een nieu

maar het werkt perfect en ook de software 9.1 werkt ook perfect
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Refurbished, unlocken AT&T Kersjuh Unlock 4 11-06-12 20:28
iphone 3gs refurbished psd iPhone algemeen 2 27-11-11 21:56
Refurbished iPhone 4 adwkelly iPhone algemeen 9 31-07-11 22:26
TIP: 8GB refurbished nu te koop!! Maxman Koopinformatie Nederland 26 12-03-08 21:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:13.