mobile safari probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik bezit nog geen iphone maar wel een touch. Welke natuurlijk op dezelfde besturing draaid daarom toch de volgende vraag. Wanneer ik op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
mobile safari probleem
Beste,
Ik bezit nog geen iphone maar wel een touch. Welke natuurlijk op dezelfde besturing draaid daarom toch de volgende vraag. Wanneer ik op mijn touch inlog op bijv deze site. Voor het forum enz. Dan moet ik iedere keer wanneer ik weer op deze site ben op nieuw inloggen. Is het niet mogelijk dat de browser dit onthoud? Ik heb dus een 1.1.4 OTB met update. Jailbreak via Iliberty+ . Ook zonder jailbreak onthoud hij het niet. Verde heb ik bij safari de volgende instellingen. javascript aan plugins aan blokkeer pop-ups aan accepteer cookies altijd of van bezocht Wat moet ik veraderen om dit te kunnen bewerkstelligen? gr juraan
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hiervoor moet je even OpenSSH installeren via de installer. Daarna SSH'en naar je iPhone met WinSCP. Ga daarna naar de map var-mobile-library en geef de map Cookies 777 rechten. Hierna is je probleem opgelost
|
||||
|
||||
Destiny,
heb OpenSSH geinstalleerd en probeer via WinSCP met root en alpine in te loggen maar dat gaat niet werken. Heb gezocht maar word er niet wijzer van. gr juriaan Laatst gewijzigd door juriaan22; 06-05-08 om 21:52. |
|
||||
|
||||
Citaat:
http://ifoneguide.nl/repo en dan vind je daarin een cookie fix. Veel suc6. |
|
||||
|
||||
Citaat:
HEB ALLES RESTORED en nu werkt het wel. Na jailbreak met ziphone of iliberty+ doet het probleem zich weer voor. Ik kom dus niet in de ipod via ssh. Zoals hier boven beschreven. Waar kan dit aan liggen? gr jurian |
|
||||
|
||||
Citaat:
h t t p://ifoneguide.nl/111 (voor iphones met FirmWare 1.1.1) h t t p://ifoneguide.nl/112 (voor iphones met FirmWare 1.1.2) h t t p://ifoneguide.nl/113 (voor iphones met FirmWare 1.1.3) h t t p://ifoneguide.nl/114 (voor iphones met FirmWare 1.1.4) (Bron: Wiki)
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Quicktime in safari probleem | mastermark | iPhone algemeen | 1 | 06-07-09 01:07 |
probleem safari op de Iphone | purplevision | Wi-Fi | 1 | 30-07-08 09:51 |
Safari Javascript probleem | Coen Gortemaker | iPhone algemeen | 2 | 21-04-08 16:38 |
probleem met safari | sunny | Archief | 3 | 03-04-08 14:37 |
Safari Probleem | TokTok1908 | Archief | 6 | 13-02-08 10:42 |
|
|