Nano sim knippen! Hier de template!:) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijne micro kaart zelf gewoon geknipt naar nano voor iphone 5 ! Werkt perfect...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb mijne micro kaart zelf gewoon geknipt naar nano voor iphone 5 ! Werkt perfect
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie.
Omdat ik op internet las dat mensen bij Telfort gewoon gratis een nanosim hadden opgehaald, heb ik hier toch maar voor gekozen. Voor zakelijke gebruikers is de nanosim ook gratis via internet of telefoon aan te vragen. Tipje voor iedereen met een winkel van je provider in je stad: loop daar eens naar binnen om te vragen of ze daar een gratis nanosim hebben. |
|
|||
|
|||
Heb net mijn simkaart van T-mobile geknipt en alles werkt perfect. Geen problemen hier.
|
|
|||
|
|||
Knippen Nano SIM
Simpel heeft geen nano sim maar dit gaat perfect met de template. Mijn vrouw is helemaal happy; de beloning...
Laatst gewijzigd door Edje071270; 02-04-13 om 00:28. Reden: Onvolledig |
|
|||
|
|||
Hier ook een prepaid kaart van t mobile geknipt ..
Werkt prima. In een iphone 5 Laatst gewijzigd door wouter1981; 03-04-13 om 14:02. Reden: handel niet toegestaan |
|
||||
|
||||
Belletje na de provider kan ook wonderen doen
|
|
||||
|
||||
Maar als je bij de provider gaat geven ze uw een nieuwe sim-kaart met nieuw telefoonnummer.(in de meeste gevallen)
Dat kan onhandig zijn voor degenen die hun huidige telefoonnummer willen behouden.(= 1-2 weken geduld) Toch heb ikzelf gewoon een kant en klare nano-sim gekocht en deze werkt perfect. |
|
|||
|
|||
Ik had graag geweten of de mensen die hun kaart hebben geknipt met behulp van een nano cutter, de kaart ook dunner hebben gemaakt...
De micro en mini sim zijn nl iets dikker dan een (originele) nano. Als je de geknipte nano niet dunner maakt, kan je hem dan nog even makkelijk uit de iPhone 5 halen of kan dit problemen geven? |
|
|||
|
|||
Ik heb een simkaart geknipt met een schaar en gevijld (nagelvijl) voor een iPhone 5
Ik heb deze ook dunner gevijld met de nagelvijl. Past perfect en werkt ook nog altijd. Sommigen zeggen dat het dunner maken niet nodig is maar toch voelde ik verschil bij het inbrengen |
|
|||
|
|||
Hier een geknipte simkaart door mij werkt prima. Ook niet dunner gemaakt
Hier te zien dat het gewoon werkt |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Haha. Dat is een scherm van een klant van mij geweest , (laten vallen) deze iphone gebruik ik voor testjes.
Ik zelf gebruik nog steeds de 4S. Deze ligt veel beter in de hand |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sim knippen Utrecht | Domtoren | iPhone algemeen | 8 | 13-12-11 23:37 |
Micro sim knippen/maken | kaartjes | iPhone algemeen | 1 | 22-08-10 11:01 |
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? | s.keesen | Odido (T-Mobile) | 10 | 01-08-10 02:12 |
Knippen Sim-Card | tollo71 | Unlock [archief] | 10 | 17-01-08 23:02 |
|
|