iOS6 Bugs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik ios6 heb geïnstalleerd heb ik diverse probleempjes: Soms als ik gebeld wordt gaat de telefoon niet over en krijgt de beller een melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bugs in ios 6?
Sinds ik ios6 heb geïnstalleerd heb ik diverse probleempjes:
Soms als ik gebeld wordt gaat de telefoon niet over en krijgt de beller een melding dat ik in gesprek zou zijn, echter de telefoon ligt gewoon op de tafel of zit in mijn broekzak. Verder krijg ik geen melding meer bij een gebeurtenis uit de agenda als die gebeurtenis op de telefoon gemaakt is. Is de gebeurtenis op de ipad gemaakt, dan krijg ik wel de melding (geluid) op de telefoon. Ben er achter dat niet storen aan stond. Vreemd maar waar. Die werkt dus niet helemaal naar behoren omdat er wel geluid wordt gemaakt als een gebeurtenis op de ipad is aangemaakt. Laatst gewijzigd door moppie45; 26-09-12 om 08:57. Reden: aanvulling |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb last van twee bug's in de app 's
één : geen geluid bij binnenkomen Facebook notificaties ( én Facebook niets nog steeds geen update puuuuf ) twee : de app Facebook messenger kan geen foto's en emotions meer versturen sinds iso 6 ( ook hier dringend update nodig en ze doen niets ) Wie nog deze problemen |
|
|||
|
|||
easy calender doet het niet meer
|
|
||||
|
||||
Heb je je toestel al eens gereboot? Sommige apps bij mij deden het ook niet meer. Na een reboot was er niets meer aan de hand. Wellicht helpt dat bij jou ook.
|
|||
|
|||
Reboot ? Hoe bedoel je ? Ik hem opnieuw gedownload he laar geen verschil
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Verwijder het bluetooth apparaat en stel het opnieuw in. Zet je toestel eens volledig uit en weer aan. |
|
|||
|
|||
Ik krijg stilaan de ... van die Wi-Fi problemen. Overal werkt het perfect behalve thuis. En ik heb geen zin om steeds weer net netwerkinstellingen te resetten.
|
|
||||
|
||||
De langere weersverwachting in het berichten centrum, geeft rare datums aan.
Ik heb het screen shot net gemaakt. |
|
||||
|
||||
Vandaag nog op dit forum gemeld dat dit max/min temperaturen zijn (geen datums).
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
niks nada, nieuwe installatie en reboot gedaan hij start wel op, maar als ik op een dag druk springt hij naar homescreen |
|
|||
|
|||
Ik heb problemen met de muziek sinds ios6. Als een nummer laat spelen dan blijft dit herhaald worden! En telkens weer opnieuw. Ook als ik voor shuffle kies. Heeft iemand een idee hoe ik dat kan oplossen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik had ook problemen met Wi-Fi na update naar IOS 6. Heb mijn telefoon uit en weer aan gezet en nu lijkt ie het goed te doen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tja, dat heb ik hem in een andere draad ook al gezegd
Citaat:
|
Labels |
bug, ios6, irritant, vervelend |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS 5 GM bugs | arnold83 | iPhone algemeen | 20 | 27-10-11 10:53 |
Eerste OS 4.2 bugs | Rink | iPhone algemeen | 113 | 03-01-11 00:06 |
Bugs in softwareupdate 3.0 | bluevoice | iPhone algemeen | 15 | 20-06-09 20:11 |
Enkele Bugs | francebramie | Archief | 3 | 15-05-09 20:51 |
Mac OS X: Bugs iTunes 8.0 | Doblie | iTunes | 2 | 10-09-08 15:29 |
|
|