iOS6 Bugs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Tja, dat heb ik hem in een andere draad ook al gezegd Ow, heb ik gemist dan. Maar hoe dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en ja, ook alle kanalen geprobeerd van het modem |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Dit probleem is al sinds november 2011 bekend bij Online. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor je reply trouwens ! |
|
|||
|
|||
Als je zo'n Huawei dingetje hebt is dat waarschijnlijk de enige oplossing.
Als je een andere router koopt dan vergeet niet om alle router en Wi-Fi functies in dat Huawei ding uit zetten zodat er alleen nog de modem functie overblijft. Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb het volgende probleem:
Geen notificatie van FB En het grootste probleem is de mail notificaties. Zet ik de geluids melding aan onder geluiden, hoor ik niets. Ga ik dan via niet storen, kan ik voor de mail de zelfde instelling maken. Bij de ene mail hoor ik de geluids notificatie wel en bij de andere weer niet. Nu heb ik op beide plekken de geluids notificatie uit gezet, en ja hoor bij de ene mail wel geluid en bij de andere mail weer niet. Hier wordt ik een beetje gestoord van, iemand een oplossing of idee? Rebooten heeft niet geholpen.
|
|||
|
|||
Mijn blacklicht blijft vaak gewoon aanstaan... Zowel op mijn iphone5 als iphone4.. Uitzetten helpt vaak. Met de sleep button bovenaan..
|
Labels |
bug, ios6, irritant, vervelend |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IOS 5 GM bugs | arnold83 | iPhone algemeen | 20 | 27-10-11 10:53 |
Eerste OS 4.2 bugs | Rink | iPhone algemeen | 113 | 03-01-11 00:06 |
Bugs in softwareupdate 3.0 | bluevoice | iPhone algemeen | 15 | 20-06-09 20:11 |
Enkele Bugs | francebramie | Archief | 3 | 15-05-09 20:51 |
Mac OS X: Bugs iTunes 8.0 | Doblie | iTunes | 2 | 10-09-08 15:29 |
|
|