Fout in scherm (blokjes) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand hier ideeen over? Heerlijk lang in de rij gestaan in duitsland. Krijg je dit!! Http://www.freebits.nl/images/662image.jpg...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fout in scherm (blokjes)
Iemand hier ideeen over? Heerlijk lang in de rij gestaan in duitsland. Krijg je dit!!
Http://www.freebits.nl/images/662image.jpg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het lijkt niet normaal maar ik kan er niet van meespreken omdat ik de 5 (nog) niet heb.
Heb je die blokjes enkel bij het verschuiven van het scherm? Wil dit zeggen dat je terug naar Duitsland moet of kan je dit hier naar de apple store brengen? |
|
|||
|
|||
De blokjes blijven op 1 plek. Ik heb net de apple store Amsterdam gesproken en ik kan vrijdag bij hun terecht hiervoor met afspraak.
Terug naar Duitsland gaat hem zeker niet worden. Garantie op EU toestellen kan in elk EU land worden gehaald. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod geluid, Geluidsknop doet het niet goed, blokjes zijn verdwenen | Waseland | iPhone algemeen | 10 | 16-03-14 08:00 |
Blokjes in scherm iPhone4 | fbeermann | iPhone algemeen | 0 | 11-08-11 16:13 |
Plaats onthouden van blokjes in een view | celaeno2 | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 17-04-10 01:17 |
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit | Excellence | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-12-08 16:23 |
|
|