iPhone 4s: (iOS6) Hoe zet foto's op mijn telefoon? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden. Hoe zet ik foto's op mijn telefoon....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 4s: (iOS6) Hoe zet foto's op mijn telefoon?
Beste forumleden.
Hoe zet ik foto's op mijn telefoon. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
via de pc of via de telefoon zelf?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik weet niet of je me snapt iphone aansluiten, foto's selecteren(map maken) syncroniseren. dan moet je op je mobiel staan.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2012 om 16:27 ---------- Misschien niet de makkelijkste manier, maar werkt wel: Mail de foto's naar jezelf, en lees de mail op je iPhone. |
|
|||
|
|||
Of gebruik de Fotostream Uploads map op de Windows PC om plaatjes naar de iPhone te zenden. Simpeler kan het écht niet.
|
|
|||
|
|||
kan ook
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog een andere manier is idd fotostream; dit kan je aanzetten op je iPhone en kan je installeren op je pc. iCloud Control Panel for Windows v2.0 Dit installeren (is voor windows, heb je ne Apple dan moet je de link zoeken voor de apple pc). En aanzetten op je iPhone; instellingen-foto's en camera en daar aanzetten. En ook dit bij icloud doen op de iPhone: instellingen-icloud |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Hoe kan mijn icloud mail ( Vicks_0987@hotmail.com ) omzetten naar vicks_0987@icloud.com? Bijvb om notities instellen via icloud?, Hij vraagt namelijk om een @icloud.com |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maak een nieuw iCloud account aan op www.icloud.com |
|
||||
|
||||
Citaat:
Daardoor kan ik met mijn hotmail account inloggen in icloud. maar nu mijn vraag .. hoe kan ik dat omzetten naar @icloud.nl/com?, Hoe kan ik 't omwisselen zodat de hotmail account omgezet is naar icloud mail?, Even voor de duidelijkheid.. ik kan nu gewoon inloggen met me hotmail account in icloud. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: hoe zet ik muziek op mijn iphone | romarome | Muziek, foto & video | 14 | 09-01-13 18:03 |
Hoe zet ik een App van mijn iPhone naar mijn iPad 2 | kevin1982 | iPad algemeen | 7 | 08-01-12 12:00 |
Mac OS X: Hoe zet ik muziek van mijn iPad &iphone naar mijn itunes op nieuwe Mac | Poupoulossos | iTunes | 1 | 24-12-11 14:48 |
Hoe zet ik adressen van oude telefoon in mijn nieuwe G4 zonder iTunes? | Talliebally | iTunes | 2 | 24-11-10 12:50 |
hoe zet ik nu mijn iphone in dfu | bako | Archief | 1 | 16-12-08 20:14 |
|
|