//

iPhone 5: hoe is hij :D

iPhone 5: hoe is hij :D discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ....dit lezende.... Wat een verschil moet dat straks zijn met mijn huidige 3gs........



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 23-09-12, 11:50
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

....dit lezende.... Wat een verschil moet dat straks zijn met mijn huidige 3gs.....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 24-09-12, 10:51
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Ik wil hem ook halen van de week..Wil gaan voor de zwarte, maar lees dat deze snel krast? Randen? Is de witte dan een betere optie misschien..Hij gaat wel gelijk in de full-body shields, zoals ik ook bij mijn iPhone 4 had...
  #23  
Oud 24-09-12, 11:14
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

De iPhone 5 is gewoon Super Handig in gebruik...
als ik het vergelijk met mijn iphone 4, dan is hij verdomd snel!
De scherm is echt scherp.. de Camera is veeel beter en maakt mooie fotos.. zelf beter dan 4s van me vriendin.
hij is OPVALLEND licht gewicht in de handen... De scherm heeft de perfect grootte... Nu alleen de apps aanpassen en de zwarte randen zijn dan weg...

Ik zou zeggen vergeleken met iPhone 4 is het echt een RUNNER...

vergeleken met de 4s iOS 6.0, tjaaa velen vragen, behalve de Scherpe en Grotere scherm en de Lichtgewicht, is een overstap wel nodig?

Dus ja... maar ik geniet ervan... hij is NICEEE
__________________
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver
  #24  
Oud 24-09-12, 11:48
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Die boot heeft Apple nooit gemist

Bijvoorbeeld: de Mach kernel van OS X 10.7.x Lion (versie 11.0.x) is exact dezelfde als de Mach kernel van iOS 5.1.x (versie 11.0.x).

En dat is nu weer hetzelfde met iOS 6 en OS X 10.8.x Mountain Lion (Mach kernel versie 12.0.0).
En met het risico dat we hiermee van het onderwerp afdwalen, ik denk zeker dat Apple hier niet de boot mee gemist heeft. Ik denk juist dat dit de grote zwakte van Microsoft's Windows8 wordt. Juist dat ze 1 codebase voor alle apparaten opzet gaat haar opbreken. Het zou me ook niet verbazen dat juist Windows9 hier weer compleet afscheid van neemt en dat ze de strategie van Apple meer gaat volgen.
  #25  
Oud 24-09-12, 11:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappah Bekijk bericht
En met het risico dat we hiermee van het onderwerp afdwalen, ik denk zeker dat Apple hier niet de boot mee gemist heeft.
Het ging mij er alleen om om de uitspraak dat Apple "boten zou gemist hebben" met de Mach/Darwin kernel ad absurdum te voeren
  #26  
Oud 24-09-12, 17:31
pluchke9 pluchke9 is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 13
Standaard

Ik vroeg mij af het de iphone 5 is om mee te telefoneren?
  #27  
Oud 24-09-12, 18:34
bgordijn bgordijn is offline
• iOS 6.0
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

in 1 woord SUPER
  #28  
Oud 24-09-12, 19:02
Ashcat Ashcat is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 375
Standaard

Als er nou maar veel mensen de iP5 in het buitenland kopen dan blijft er iig nog iets over voor diegene die hem in NL willen kopen en niet in een rij willen/kunnen gaan staan!
  #29  
Oud 24-09-12, 21:53
mike77 mike77 is offline
• iOS 10.2.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 226
Standaard

iemand last van krassen?
Iemand al getest met een dock en de lightning - 30 pin adapter?
  #30  
Oud 24-09-12, 22:01
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Ik vind de prijzen nu echt over de top gaan niet normaal.....
Ben benieuwd want vrijdag stort t weer in vermoed ik in ieder geval die hoge mp prijzen.
  #31  
Oud 25-09-12, 09:03
pdavie2311 pdavie2311 is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 328
Standaard

Ik heb mijn iPhone 4 verkocht afgelopen weekend en dan weet je pas wat je mist..Maar toch heerst er nog de twijfel..Ben echt een Apple aanhanger, heb zo'n beetje alle producten, maar is de iPhone 5 echt zo krasgevoelig? Vooral de zwarte? Hoor het net zelfs op journaal, haha!! Heb een witte iPhone 4 gehad, wil nu graag weer zwart, deze is denk ik mooier, alhoewel het moeilijk vergelijken is van foto's....

Ik ga hem los kopen (verjaardagskadootje voor mezelf) maar 679,- euro is natuurlijk niet niks..Toch maar wit nemen? Iedereen kiest de zwarte ook, haha...
  #32  
Oud 25-09-12, 10:53
Beumaster Beumaster is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 12
Standaard

Mijn iPhone 5 doet het niet, heb een nano sim en telefoon geactiveerd maar krijg geen netwerk, iemand een idee??
  #33  
Oud 25-09-12, 11:20
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Super om te lezen, dat de iPhone zo top is. Maakt het wachten wat dragelijker bedankt!
  #34  
Oud 25-09-12, 11:21
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beumaster Bekijk bericht
Mijn iPhone 5 doet het niet, heb een nano sim en telefoon geactiveerd maar krijg geen netwerk, iemand een idee??
Sta het aan bij instellingen?
  #35  
Oud 25-09-12, 11:29
Beumaster Beumaster is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 12
Standaard

Alles staat aan en alles is geactiveerd maar ik krijg niks, telefoon vraagt wel op pincode en deze is ook goed ingevoerd geeft hij aan maar krijg geen netwerk, handmatig zoeken vindt de telefoon ook niks. Netwerkinstellingen al een paar keer herstelt en kpn gebeld om de simkaart te controleren, deze is gewoon geactiveerd en zou het moeten doen volgens hen.
  #36  
Oud 25-09-12, 11:58
robertwebbe's schermafbeelding
robertwebbe robertwebbe is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Arnhem
Berichten: 23
Standaard

Vandaag staat er ook een stukje op de digitale Telegraaf over de krasgevoeligheid van de iPhone 5:
http://www.telegraaf.nl/d...ne_loopt_krasje_op__.html

Als je zo'n type bent dat naar de winkel terug gaat met je iPhone omdat er krasjes op zitten "en dat zou toch niet mogen bij een toestel van dik 700 euro" dan moet je je serieus gaan afvragen of je er niet direct een beschermding omheen doet of dat je misschien beter geen iPhone 5 kunt kopen. Het is kwestie van tijd en er zitten krassen op. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
  #37  
Oud 25-09-12, 13:02
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik ontvang vandaag mijn hoes.
  #38  
Oud 25-09-12, 17:02
stino90 stino90 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: België
Berichten: 319
Standaard

ik zie zoveel problemen voorbij komen ivm de iPhone 5?

die krassen die er zijn van bij het uitpakken, licht dat ontsnapt via de zijkant? niet dat ik geïnteresseerd ben in het kopen van ip 5, maar als Apple-fan verontrust het mij toch... + moet ik ook denken aan iedereen die een 5 heeft met deze problemen, wat gaat Apple doen om het op te lossen?

't is toch allemaal zonde, nietwaar? zo'n mooie gsm...
  #39  
Oud 25-09-12, 17:07
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robertwebbe Bekijk bericht
Vandaag staat er ook een stukje op de digitale Telegraaf over de krasgevoeligheid van de iPhone 5:
http://www.telegraaf.nl/d...ne_loopt_krasje_op__.html

Als je zo'n type bent dat naar de winkel terug gaat met je iPhone omdat er krasjes op zitten "en dat zou toch niet mogen bij een toestel van dik 700 euro" dan moet je je serieus gaan afvragen of je er niet direct een beschermding omheen doet of dat je misschien beter geen iPhone 5 kunt kopen. Het is kwestie van tijd en er zitten krassen op. Een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Ik vind dat je nooit moet accepteren dat zo'n duur object direct beschadigd uit de doos komt. Ik heb nog nooit een case gebruikt om mijn iPhone 1, iPhone 3G of iPhone 4 (ik wil het design niet verbergen, want ik koop hem met name omdat ik de iPhone mooi vind) en ik heb totaal geen vergelijkbare krassen en deuken op mijn iPhones zoals je bij de iPhone 5 ziet op het MacRumors forum. En die iPhones heb ik jaren (met zorg) gebruikt, terwijl deze gewoon zo "mislukt" nieuw uit doos komen. Ik zou het toestel dus absoluut terug brengen.
  #40  
Oud 25-09-12, 17:16
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deuxani Bekijk bericht
Ik vind dat je nooit moet accepteren dat zo'n duur object direct beschadigd uit de doos komt. Ik heb nog nooit een case gebruikt om mijn iPhone 1, iPhone 3G of iPhone 4 (ik wil het design niet verbergen, want ik koop hem met name omdat ik de iPhone mooi vind) en ik heb totaal geen vergelijkbare krassen en deuken op mijn iPhones zoals je bij de iPhone 5 ziet op het MacRumors forum. En die iPhones heb ik jaren (met zorg) gebruikt, terwijl deze gewoon zo "mislukt" nieuw uit doos komen. Ik zou het toestel dus absoluut terug brengen.
Joh maar de meeste hier zijn zo blind en zo verliefd op hun product dat ze het zelfs zouden accepteren als er een barst in de scherm zit terwijl die net uit doos komt....

Het niveau van sommige hierzo, je betaalt een vermogen voor dat telefoon dan verwacht je toch ook een nette telefoon.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: hoe kan ik een nieuw jailbreak systeem installeren zonder dat hij weer gesimlockt is Beny Jailbreak 6 30-06-12 11:05
Apple TV: 4.2.1 Apple tv, hoe te controleren of hij gejailbreakt is? Denneke Jailbreak 14 07-04-11 21:37
Hoe kan je zien met wat hij is ge unlocked/gejailbeakt? XanderSnelder Archief 15 24-12-09 15:12
Hoe duur gaat de nieuwe iPhone (als hij er komt) zonder abbo worden? MTHJ Archief 34 09-07-09 15:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:45.