//

2X 3Gs met problemen

2X 3Gs met problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik zit met 2 3Gs'en die problemen hebben en ik snap het domweg niet meer. Ik zal de zaken even apart omschrijven: zaak ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-09-12, 10:03
dat.rooie.ventje dat.rooie.ventje is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Brabant
Berichten: 49
Standaard 2X 3Gs met problemen

Hallo allemaal,
Ik zit met 2 3Gs'en die problemen hebben en ik snap het domweg niet meer. Ik zal de zaken even apart omschrijven:

zaak 1: +- 2,5 jaar oude 3Gs met iOS 5.1.1 er op. Deze valt te pas en te onpas uit. Dit kan zijn bij 35% batterij, 18% batterij (als de iphone op 18 pas uitvalt ben ik al blij) maar soms ook bij 80%batterij. Complete willekeur. Soms start ie op, soms moet ie eerst aan de lader voor dat ie opstart. Alles wat ik weet is al geprobeerd. Hiermee bedoel ik leegmaken en opnieuw installeren. Dit gedaan met reservekopie maar ook via DFU als compleet nieuwe. Ik weet t niet meer

Ik had veel geluk dat ik ter vervanging van de eerste, tijdelijk een andere mocht lenen maar nu begint die te klootviolen

Zaak 2 3Gs van ongeveer dezelfde leeftijd. iOS6 er op. Ik kom al diverse avonden mee uit mijn werk. Dan zit de batterij op ongeveer 10a15% dus leg ik m aan de lader. Als ik dan naar bed ga een uurtje of 4 later en de foon ligt op mijn nachtkastje (vol dus) is de iphone de volgende ochtend uit en met geen mogelijkheid aan te krijgen. Als ik m dan op een lader aansluit, gebeurd er niets. Pas na een paar uur aan de lader liggen gaat het apparaat bij godsgratie een keer aan. Maar ook dit is complete willekeur.

Iemand een idee? ik dacht aan de batterij maar dat lijkt me zo sterk
__________________
Ergernis is een keuze
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-12, 16:44
Jilly1982 Jilly1982 is offline
• iOS 8.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 33
Standaard

Ik heb het idee dat de 3GS niet lekker kan draaien op de 5.1.1
De phone van mijn vrouw werkt trager dan toen ie op de iOS5.0.1 draaide.

Is voor de 3GS ook mogelijk te downgraden? (of het uberhaubt handig is om terug te gaan??)
  #3  
Oud 25-09-12, 17:23
BrutusNLD BrutusNLD is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 11
Standaard

Mijn 3GS draait prima op 5.1.1. Wel wordt de batterij na 2,5 jaar wel wat minder, maar niet zo erg als jij beschrijft. Wat ik in de tussentijd wel eens heb gedaan is de 3GS een keer helemaal leeg maken en als nieuwe phone weer inrichten. Dan ben je van alle meuk af en is hij weer lekker fris.
Maar samengevat: Mijn 2,5 jaar oude 3GS heeft geen (batterij)problemen met 5.1.1.
  #4  
Oud 25-09-12, 23:22
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Die eerste 3gs heeft duidelijk een versleten accu. Die zal je moeten proberen te vervangen. De tweede 3gs kan ook een defecte accu hebben, maar ook een defecte Dock-connector, aangezien hij met een oplader soms ook niet aan wilt gaan.
Reageren

Labels
3gs 16gb, leeg, opstart problemen, uitvallen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen met iphone 3gs XfreeztYleX iPhone algemeen 0 05-01-12 14:15
Problemen OIS5 met 3GS RonHolland iPhone algemeen 6 04-11-11 13:55
problemen met iphone 3gs XfreeztYleX iPhone algemeen 3 28-12-10 22:35
problemen met iphone 3GS 3.1.2 cederique iPhone algemeen 0 27-03-10 13:11
Problemen met synchroniseren iphone 3gs met ICal mandersa01 Archief 2 22-12-09 15:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:02.