iPhone battery life een drama discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de update OTA uigevoerd en heb nu ook meer batterijverbruik. Ik wil wel een reset doen en mijn iphone al nieuw configureren maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb de update OTA uigevoerd en heb nu ook meer batterijverbruik.
Ik wil wel een reset doen en mijn iphone al nieuw configureren maar dan ben ik wel al mijn sms-en kwijt en mijn contacten en de verzamelde chat berichten. Foto's krijg ik niet meer op de juiste plaats (filmrol) Of is dit wel 1 voor 1 terug te zetten ? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vriendin heeft zelfde probleem en ik ook
|
|
|||
|
|||
In onderstaande draad heb ik een paar tips gegeven die bij sommige gebruikers schijnen te werken:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-probleem.html |
|
|||
|
|||
Help
Waar staat locatie voorzieningen, kan het niet meer vinden in IOS6
|
|
||||
|
||||
We hebben met andere ook een nieuwe oplossing gevonden die kan werken.
Je iCloud account eens verwijderen en terug instellen. Alsook je photostream albums die je deelt afzetten. Dus niet delen. |
|
|||
|
|||
Colliehome dus op mijn iphone de icloudaccount verwijderen. Dat is makkelijk. Hoe zet ikdie photostream uit? Ben geen 20 meer en weet niet alles maar ben u wel dankbaar
|
|
|||
|
|||
Photostream uitzetten lukt me wel, maar hoe verwijder ik het iCloud account?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hier iPhone 5 nu zo'n 3 dagen in gebruik. Ben er zeer tevreden mee
ik haal standby tijden van zo'n 1 dag(24 uur ) en 3 of 4 uur en gebruik is 7 a 8 uur. Heb nog nooit zo'n batterij duur mee gemaakt met een iPhone |
|
||||
|
||||
Citaat:
is de photostream gelukt? (instellingen-iCloud-photostream- gedeelde photostreams- uit) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar dit zal dan weer niet voor iedereen gelden natuurlijk. |
|
|||
|
|||
Nope. Nix helpt. Ik ga maar eens opnieuw installeren ben ik bang.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2012 om 18:37 ---------- Het gekke is dat de batterij lijkt leeg te lopen in de standby stand. Als je ermee werkt lijkt de batterij goed te werken. |
|
|||
|
|||
Dat is inderdaad wel heel bizar. Ik moet wel zeggen, als ik bijvoorbeeld ga slapen met 92%, dan sta ik op met 88% bij wijze van spreken.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2012 om 19:25 ---------- Ik was net door mijn instellingen aan het bladen. Bij het batterijgebruik staat niets, net alsof hij aan het opladen is. Zeer vreemd. Er staat 'Gebruikstijden worden weergegeven nadat de iPhone volledig is opgeladen'. En hij hangt niet eens aan de lader? Ook bij Mobiel Netwerk is er iets gaande. Bij Persoonlijke Hotspot is er zo een draaiend cirkeltje maar dat blijft maar draaien. Heeft iemand dit ook of al eens gezien? |
|
|||
|
|||
Maar hoe kan ik mijn muziek weer beheren
Hoe kan ik mijn muziek weer in itunes dus op mn pc weer beheren, nu kan ik niets alleen op mn iphone. dat is lastig want doordat wij I Match hebben staat ook muziek van mijn man op mn iphone en dat wil ikecht niet. I itunes kan ik niets meer aanpassen,zo vervelend. Adviseren jullie ook herstellen doen?
|
|
|||
|
|||
Gisteravond een volledige herstel gedaan, en daarna de backup erop. Het lijkt goed te gaan.....
|
|
|||
|
|||
Facebook
Vervelend voor je...
Ik heb gelezen dat Facebook sync de boosdoener zou kunnen zijn. Ga naar Instellingen; Facebook; dan Agenda en Contacten uitzetten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Toch kan ik de de app gebruiken gewoon gebruiken. Het zou natuurlijk wel kunnen dat dit nog meer zou verbruiken. |
|
|||
|
|||
Ik heb misschien een tip. 's Nachts maakt iCloud een reservekopie aan van de iPhone. Dit zuipt ook een beetje energie. Ik hang 'm 's nachts altijd aan de draad, dat lijkt mij het gemakkelijkste om dan een lange dag door te komen .
|
Labels |
ios 6, iphone 4s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi iphone 4 een drama | Alex05 | Wi-Fi | 5 | 19-08-10 15:08 |
Smsen is een drama! | Danielle85 | iPhone algemeen | 28 | 05-12-08 18:07 |
|
|