iPhone 5 kapot scherm. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Klopt @Roos79, ze hebben 'm nog niet gezien. Hij is vrijdag opgehaald, de tekst stond in de bevestigingsmail nadat ik de iPhone voor reparatie had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Klopt @Roos79, ze hebben 'm nog niet gezien. Hij is vrijdag opgehaald, de tekst stond in de bevestigingsmail nadat ik de iPhone voor reparatie had aangemeld.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Nou, dinsdag bericht gehad van AppleCare dat ze 'niet gedekte schade' hebben geconstateerd. Waar iTalk gelezen heeft dat dat wel gedekt wordt weet ik niet, maar het waren in elk geval niet de voorwaarden die AppleCare zelf gebruikt.
Reparatie kost €241,10 inclusief BTW. Niet goedkoop, maar ja. Ik heb gister een briefje van UPS in de bus gevonden, is dus wel snel gerepareerd. Nou ja, kreeg ook mail van Apple waarin een nieuw serienummer en IMEInummer worden vermeld, zal dus wel een andere refurbished iPhone zijn... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Klantenservice: Serienummers |
|
||||
|
||||
Ben er niet helemaal achter hoe ik daar kan zien of ik een nieuwe of refurbished iPhone heb, maar gezien de krasjes naast de Lightning-poort is het een refurbished iPhone. Productiedatum is ook in september...
Het is wel minder schade dan dat de rand had na het lullige stuitertje, dus je hoort mij niet klagen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Model introduced: 2011 Serial number: DQGJK2M5DTD2 Production year: 2012 Production week: 42 (October) Name: iPhone 4S En heb hem 7 november ontvangen. Dus ga ik er vanuit dat deze wel 'nieuw' is. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 november 2012 om 22:08 ---------- En voor de iPhone 5 die ik nu heb krijg ik het volgende : Model introduced: 2012 Serial number: C38JN9GQDTWF Production year: 2012 Production week: 45 (November) Name: iPhone 5 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Grappig, jij kopieert ze dan nog eens lol...
|
|
||||
|
||||
ja hahahaha nu kan Urbanfoto het wel weghalen maar het blijft staan als Techfreak het niet aanpast
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kapot scherm iPhone 4 | iPhone4Robin | iPhone algemeen | 2 | 06-06-11 21:52 |
Iphone 3g Scherm kapot ( grijzen strepen ) | wjl | iPhone algemeen | 3 | 10-10-10 19:02 |
Scherm kapot Iphone 2G | koenvanwieren | iPhone algemeen | 0 | 19-08-10 14:24 |
|
|