iPhone 5 kapot scherm. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone is een 30 cm gevallen nu is er aan de zijkant een stukje glas stuk. Weet iemand een reparatie adres met behoud van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5 kapot scherm.
Mijn Iphone is een 30 cm gevallen nu is er aan de zijkant een stukje glas stuk.
Weet iemand een reparatie adres met behoud van garantie. Of kunnen ze het ook in een Apple store zodat ik erop kan wachten. Laatst gewijzigd door martijndk1983; 27-09-12 om 00:46. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Apple store moet 't ook kunnen vanaf vrijdag. Zou me echt sterk verbazen als ze 't niet kunnen.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Een stuk glas eraf? Dat zal niet goedkoop zijn. Euro of 100-200?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou ik heb een nieuwe gekregen. Eerst zou gewoon omgerolen worden dat was afgesproken maar toen er steeds meer Apple medewerkers bij betrokken werden(een stuk of vijf) werd besloten dat ik hem of kon laten maken maar dat duurde nog weken omdat ze nog geen onderdelen hadden of de Iphone laten vervangen wat me 229 Heeft gekost. Uiteindelijk voor 50 euro accessoires erbij gekregenomdat beloofd was hem gratis om te ruilen. Maar goed het is mijn eigenschuld. Ben wel blij dat het opgelost is. Ik kreeg een complete lader erbij,en een USB stick die in een polsbandje verwerkt Van Apple summer camp. Dus mochten mensen interesse hebben laat maar weten. De usb zijn niet verkocht en het is een eenmalige beperkte oplage.
|
|
||||
|
||||
sinds wanneer dekt Apple Valschade?
Dit is een kwestie van zelf gewoon laten repareren bij een Apple reparatie winkel of shop toch? plus zelf voor de reparatie kosten opdraaien
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 27-09-12 om 18:53. Reden: xtra info |
|
|||
|
|||
Citaat:
Klopt is ook logish maar het is jammer dat de een zegt we ruilen hem kosteloos om en de ander uiteindelijk zegt van niet. Zelfde manager was het er mee eens totdat bleek dat er geen iphones meer op voorraad waren en alleen nog ruil toestellen. |
|
||||
|
||||
Apple Store is zeker de beste eerste optie. Anders MacRepair (ook in Amsterdam)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ja dit kunnen ze gewoon en wow nu al kapot
|
|
|||
|
|||
Met het Apple Care protection plan is een nieuwe iPhone 2 jaar lang ook tegen valschade verzekerd, lees maar na in de voorwaarden (en nee ik heb geen aandelen).
|
|
||||
|
||||
Pfff, nog geen 3 weken m'n iPhone 5 en hij glipt uit het hoesje (van mijn oude 3GS, nog geen hoesje gevonden voor de 5). Ook de mijne na een val van zo'n 30, 40 cm met een gebarsten scherm weer opgeraapt. Heb 'm maar laten ophalen door AppleCare. Kon in de voorwaarden niets vinden over valschade, wel dat ongelukken niet gedekt zijn...
We zullen zien wat ik al dan niet moet betalen. Wel balen, heb nog geen goedkope aanbieders van schermpjes kunnen vinden, anders had ik het misschien zelf wel willen proberen. |
|
|||
|
|||
Denk dat t je flink wat gaat kosten want ze zullen hem niet maken denk ik?
Daarbij is vlakschaven ook een ongelukje en dat word niet gedekt staat er... Ik hoop dat ze coulance oid doen ik duim voor je! |
|
||||
|
||||
Dank je Roos, ik duim ook voor mezelf. Hoewel ik duidelijk heb ingevuld dat het schade door een val is, staat in de bevestigingsmail van AppleCare:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Waar heb jij dit precies gelezen? Want hier ben ik eigenlijk wel benieuwd naar. Ik zie op de Amerikaanse Apple site staan: "Coverage for up to two incidents of accidental damage, each subject to a $49 service fee", maar kan er op de Nederlandse Apple site niks over vinden..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iphone 5 scherm vervangen ligt momenteel rond de 300 euro
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kapot scherm iPhone 4 | iPhone4Robin | iPhone algemeen | 2 | 06-06-11 21:52 |
Iphone 3g Scherm kapot ( grijzen strepen ) | wjl | iPhone algemeen | 3 | 10-10-10 19:02 |
Scherm kapot Iphone 2G | koenvanwieren | iPhone algemeen | 0 | 19-08-10 14:24 |
|
|