//

Gegevens kwijt bij kapotte Iphone

Gegevens kwijt bij kapotte Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Mijn Iphone is vandaag kapot gegaan. Omdat Itunes eerder een aantal problemen gaf, heb ik geen back-up. Mijn telefoon viel helemaal uit elkaar, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-09-12, 01:55
LauraH LauraH is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard Gegevens kwijt bij kapotte Iphone

Hoi,

Mijn Iphone is vandaag kapot gegaan. Omdat Itunes eerder een aantal problemen gaf, heb ik geen back-up. Mijn telefoon viel helemaal uit elkaar, maar werkte nog wel (zonder scherm ed). Het eerste was ik dus gedaan heb, is gesynct met Itunes. Maar... Ik denk dat hij op de een of andere manier terug is gegaan naar een reservekopie (=niets, want die was er niet), in plaats van een kopie heeft gemaakt. Het gevolg: alle contacten en foto's kwijt. Apps zijn op de een of andere manier wel gebleven. Is er nog redding mogelijk?

Groet,
Laura
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-12, 05:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Zitten die bv niet in de icloud?
Of heb je niet je foto's op pc of externe harde schijf gezet? Zijn allemaal zaken die ik doe als ik het echt belangrijk vind wetende er altijd iets met electronica kan gebeuren.
Ik gebruik ook photostream, is handig, soms moetk wel eens wissen en herinstalleren op de pc (geen flauw idee hoe da komt).
Geen idee of je u foto's nu nog kan recupereren als deze niet in de icloud steken of op je pc/externe harde schijf staan.
U apps ben je niet kwijt als je je zelfde account blijft gebruiken, muziek en apps= gekocht en zijn van u en kan je zoveel wissen en herinstalleren zoveel je wil.
  #3  
Oud 28-09-12, 13:40
LauraH LauraH is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard

Nee, ze zitten nergens meer... Stom uiteraard... Ik zou dus eigenlijk het teruggaan naar de reservekopie ongedaan willen maken, maar vrees dat dat niet tot de mogelijkheden behoort? Of heeft iemand daar toevallig suggesties voor?
  #4  
Oud 28-09-12, 13:46
bapekawss bapekawss is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 61
Standaard

waarom zou die terug gaan naar reserve kopie als je em laat vallen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gegevens kwijt na uitschakelen van iPhone celaeno2 Ontwikkelen voor iOS 0 12-11-10 15:37
Raak ik gegevens kwijt bij update? Jroen_w iTunes 5 23-08-10 11:48
iPhone Gerepareerd: ALLE gegevens KWIJT!!! SaraSara iPhone algemeen 8 26-04-10 21:30
op PC alles kwijt enkel gegevens op iphone nog pinki Archief 1 13-02-10 13:36
Gegevens kwijt bij Cydia?? Timbaland Archief 9 14-09-09 19:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:50.