Gmail problemen; niet te openen berichten! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vroeg me af of jij het probleem inmiddels hebt kunnen oplossen? Heb sinds vrijdag een nieuwe iPhone en heb exact hetzelfde probleem... Wie kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hetzelfde probleem
Ik vroeg me af of jij het probleem inmiddels hebt kunnen oplossen? Heb sinds vrijdag een nieuwe iPhone en heb exact hetzelfde probleem... Wie kan mij de oplossing geven?
Groetjes, Danielle |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik vraag mij af of iemand dit probleem al heeft opgelost, naar mijn idee heeft het te maken dat ik meerdere email(2) accounts heb.Een gmail account en @me.account, IIk wil er wel 1 verwijderen maar aan dat account dat ik wil verwijderen hangen ook contactpersonen, kan ik die overhevelen naar mijn primaire account ?
groet.... |
|
|||
|
|||
Onder instellingen van Gmail kun je (op een Pc) andere e-mailaccounts koppelen aan jouw Gmailaccount. Alles komt dan op dat account binnen en antwoorden die je verstuurt, tonen dan het account waarnaar de e-mails werden verstuurd. Ik heb voor mijn verschillende 'hoedanigheden' 7 e-mailaccounts die allemaal bij Gmail binnenkomen. Een label toont het account waarnaar de zender de e-mails verstuurde.
Je kunt van jouw @me account de contacten exporteren en in Gmail importeren. Eenmaal zo ingesteld op een Pc, werkt de Gmail app op iPad en iPhone overeenkomstig. |
Labels |
1970, gmail, mail, problemen, verwijderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Naam afzender ontvangen berichten in gmail | By1 | iPhone algemeen | 1 | 15-01-12 22:17 |
gmail exhange, verwijderde berichten komen wel in outlook | stijnec | iTunes | 0 | 02-07-10 23:57 |
Gmail IMAP laat geen berichten zien? | jorugu | iPhone algemeen | 0 | 19-06-09 13:31 |
Gmail berichten niet verwijderen na controle op iPhone | Guest-20171129104752 | iPhone algemeen | 4 | 21-04-08 12:04 |
|
|