iPhone 4s Wifi optie kan niet aangezet worden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Zojuist heb ik ontdekt dat mijn Wifi thuis het niet meer doet. Echter ligt dit niet aan de router of provider. Want andere apparaten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4s Wi-Fi optie kan niet aangezet worden
Goedemorgen,
Zojuist heb ik ontdekt dat mijn Wi-Fi thuis het niet meer doet. Echter ligt dit niet aan de router of provider. Want andere apparaten doen t gewoon wel. Het is de optie waar je Wi-Fi kan instellen. Deze functie is lichtgrijs gekleurd en kan hem niet openen. Dus het is voor mij onmogelijk om de Wi-Fi aan en uit te zetten. Hebben anderen hier ook last van mijn iPhone draait op 5.1.1? Heb zelf acties ondernomen zoals 't herstellen van netwerkinstellingen maar zonder succes. Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien heb je hier iets aan;
iOS 6 update geeft Wi-Fi-problemen | Alle Storingen Misschien dat een volledige herstart het wel oplost? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G werkt niet meer als ik Wi-Fi heb aangezet | geraaar | Wi-Fi | 4 | 11-11-11 00:02 |
Windows: iPhone kan niet synchroniseren, iTunes geeft alleen herstel optie! | bram-stokman | iTunes | 3 | 29-10-11 18:17 |
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' | Denneke | iTunes | 2 | 23-01-10 12:41 |
Wi-Fi optie is blinded en kan ik dus niet gebruiken. | iken | Unlock [archief] | 11 | 27-02-08 23:41 |
|
|