gegevens overzetten van iphone 4 naar iphone 5(machtiging) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) goedemiddag apple gebruikers, ik heb een probleem. mijn iphone 4 stond aangesloten op mijn computer(reserve kopie stond er ook op) maar toen is mijn computer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gegevens overzetten van iphone 4 naar iphone 5(machtiging)
goedemiddag apple gebruikers,
ik heb een probleem. mijn iphone 4 stond aangesloten op mijn computer(reserve kopie stond er ook op) maar toen is mijn computer gecrashed... ik heb nu mijn iphone 5 binnen gekregen en wil ik mijn iphone 4 verkopen, maar ik hoorde ook dat je dan de machtiging van je computer moet halen? moet dat voordat ik mijn iphone 5 aan de computer leg of moet ik dat erna doen? ik heb geen idee hoe dit allemaal werkt, kan iemand mij helpen? alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gegevens overzetten van iPhone naar iTunes, iCal en Address Book? | 84425 | iTunes | 3 | 04-05-14 20:30 |
Overzetten gegevens van iPhone 3GS naar 4 en van 4 naar iPhone 5? | yannickvanhex | iPhone algemeen | 1 | 18-10-12 16:44 |
Problemen overzetten contact gegevens van 3g naar 4s | Muis11 | iPhone algemeen | 2 | 17-11-11 16:29 |
Gegevens overzetten van iPhone 3GS naar iPhone 4 | WetFox | iPhone algemeen | 0 | 21-04-11 23:58 |
Gegevens van Ipod naar Iphone 4 overzetten? | dutchronnie | iTunes | 0 | 13-10-10 16:20 |
|
|