mute knopje geen beltoon meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een iphone 4 waarvan de mute knop en de volume regelknopjes geen reactie geven, er staat ook geen icoontje in het scherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mute knopje geen beltoon meer
Ik heb hier een iphone 4 waarvan de mute knop en de volume regelknopjes geen reactie geven, er staat ook geen icoontje in het scherm van het geluid uit staat of volume harder of zachter gaat. Ik kan wel gewoon muziek luisteren zonder en met koptelefoon. ik krijg via geen enkele omweg geluid eruit alleen maar tril functie bij een oproep of bericht.Ook als ik met iemand bel gaat hij niet op luidspreker. kan iemand mij helpen wat het probleem is of een oplossing.
Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit klinkt als dat je dockconnector vies is of wat vuiligheid bevat. Deze schoonmaken met een borsteltje en eventueel een kleindruppeltje alcohol.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen geluid meer bij beltoon????? iphone 4 | bennybreda | iPhone algemeen | 6 | 27-07-12 13:23 |
iPhone home knopje werkt niet meer | JerrOoenn | iPhone algemeen | 0 | 04-08-11 12:39 |
geen beltoon meer | anjoaarts | iPhone algemeen | 2 | 31-05-10 14:48 |
Microfoon en knopje op de hoodtelefoon doen het niet meer?!?! | mjay | iPhone algemeen | 5 | 18-06-09 23:02 |
bovenste knopje werkt niet meer | ronnyconaert | Unlock [archief] | 1 | 14-06-08 17:57 |
|
|