iphone 2 valt uit zodra hij vergrendeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben in het bezit van een Iphone 3 ios 4.2.1 hij valt uit zodra ik hem vergrendel (of hij vanzelf in de vergrendeling gaat.) Wanneer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 2 valt uit zodra hij vergrendeld
Ben in het bezit van een Iphone 3 ios 4.2.1
hij valt uit zodra ik hem vergrendel (of hij vanzelf in de vergrendeling gaat.) Wanneer ik hem aangesloten heb op de PC blijft hij gewoon werken. Heb recentelijk het scherm en accu vernieuwd. ook al herstel geprobeert (met en zonder terugzetten van de back-up) maar dat heeft ook niet mogen baten. Wanneer ik de sim kaart er uit haal blijft hij wel werken. Heeft iemand een goede tip voor mij? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. | kevinzbg | iPhone algemeen | 12 | 15-11-14 21:23 |
Muziek: Muziek uit itunes verwijderen, maar iphone laten staan zodra ik nieuwe muziek opzet | mostah | Muziek, foto & video | 3 | 19-07-12 23:24 |
Muziek: Podcast stopt met spelen zodra ik uit de ipod app ga | influence | Muziek, foto & video | 0 | 18-12-11 13:29 |
iPhone 3GS programma's vallen uit zodra ik op backspace druk | Akkelien07 | iPhone algemeen | 0 | 20-09-11 20:21 |
Als ik op de mail icon druk dan gaat hij even open en valt weer weg!? | scorpioking | Archief | 2 | 06-05-08 13:46 |
|
|