Iphone 5 gebruikt niet de gevraagde geluiden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren mijn geluid van 'nieuwe e-mail' gewijzigd van 'deurbel' naar 'ping (standaard)' Helaas blijft mijn geluid bij binnenkomende email 'deurbel'. Er staat nochtans ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 gebruikt niet de gevraagde geluiden
Ik heb gisteren mijn geluid van 'nieuwe e-mail' gewijzigd van 'deurbel' naar 'ping (standaard)' Helaas blijft mijn geluid bij binnenkomende email 'deurbel'. Er staat nochtans een V naast Ping (Standaard) . Heb al tientallen keer opnieuw geprobeerd, heb al toestel volledig uitgeschakeld en opnieuw opgestart toch blijft de oude gekozen toon het doen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Toevallig had een collega van mij hier ook last van. Nou zei hij vandaag tegen mij dat het probleem bij hem opgelost is. Blijkbaar zit er nog ergens een andere plek in instellingen waar je dit moet aanpassen.
Ik ga het morgen voor je navragen en dan zal ik het wat duidelijker uitleggen! Edit: De juiste manier om het geluid te wijzigen moet je doen via instellingen -> berichtgeving -> mail. Laatst gewijzigd door LegendMitch; 20-11-12 om 20:38. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluiden instelling werkt niet | Schineis | iPhone algemeen | 0 | 23-04-12 22:54 |
Beltoon verschijnt niet bij geluiden | antoinem | Ringtones en Wallpapers | 7 | 21-07-11 22:50 |
meldings geluiden werken niet meer | fabrikaat | iPhone algemeen | 0 | 09-07-11 01:47 |
Windows: itunes kan niet de gevraagde gegevens verkrijgen.. | markussie | iTunes | 7 | 19-08-08 03:41 |
|
|