Iphone 3GS blijft hangen op apple logo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn scherm van mijn iphone was kapot, deze heb ik zelf vervangen, en nu ik hem weer aanzet blijft hij op het apple logo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS blijft hangen op apple logo
Hallo,
Mijn scherm van mijn iphone was kapot, deze heb ik zelf vervangen, en nu ik hem weer aanzet blijft hij op het apple logo hangen, en doet hij verder niks meer... Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan maken? Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3gs blijft op apple logo hangen, en unlock knop kapot | lady038 | iPhone algemeen | 1 | 09-01-14 14:31 |
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. | GekkeUr | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 21:25 |
help iphone blijft hangen op apple logo | andres666 | iPhone algemeen | 0 | 22-06-10 22:24 |
Iphone 3GS blijft bij het apple logo hangen | Gerbert | iPhone algemeen | 33 | 15-05-10 01:23 |
Iphone 3g blijft hangen op apple logo | danny--dj | iPhone algemeen | 2 | 25-10-09 13:49 |
|
|