2 iphones op 1 i tunes met veschillende telefoonnr discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 4s en mijn vriendin en black berry ze heeft nu pas een i phone. hoe kan ik haar contacten van haar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 iphones op 1 i tunes met veschillende telefoonnr
ik heb een iphone 4s en mijn vriendin en black berry ze heeft nu pas een i phone. hoe kan ik haar contacten van haar black berry op haar i phone zetten zonder dat ik aan mijn contacten kom?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
experts kennen waarschijnlijk een andere oplossing, maar misschien is deze voldoende... |
|
||||
|
||||
Langs een willekeurige vodafone winkel gaan, doen alsof je vodafone klant bent en vragen of ze het overzetten voor je. Ben je zo klaar, hebben die smart phone crew lui een mooi apparaatje voor.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store | dureappel | iTunes | 3 | 30-12-11 18:28 |
iPhone 4: Unlock overzicht van de veschillende basebands | mykie | Unlock | 5 | 13-04-11 21:34 |
i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store | daandaandaan | iPhone algemeen | 33 | 10-01-11 19:23 |
Windows: 2 iphones, 1 i-tunes bibliotheek | karin21 | iTunes | 2 | 02-01-11 18:41 |
Pc machtigen met i tunes | carbolino | Archief | 1 | 27-03-10 19:06 |
|
|