Buitenlands type discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb vandaag mijn iPhone 4S 32 GB ontvangen van een bekende grote online winkel. Alleen waar kom ik net achter dat het toestel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Buitenlands type
Hallo
Ik heb vandaag mijn iPhone 4S 32 GB ontvangen van een bekende grote online winkel. Alleen waar kom ik net achter dat het toestel waarschijnlijk uit een Spaans land komt, want het achterkantje van het doosje is volgens mij spaans beschreven en de handleiding wat erbij zit is ook in dezelfde taal geschreven. Dus nu denk ik van, waarom krijg ik neit gewoon een nederlands toestel..? En mijn vraag dus, inderdaad waarom? en is het erg, of kan ik de telefoon beter terugsturen naar de online winkel? En ik heb gewoon een los toestel zonder abbonnement eraan vast voor de info. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als het toestel werkt met jouw SIM-kaart is er eigenlijk geen probleem want dan is het toestel SIM-lockvrij.
Ik heb dat ook eens gehad met een iPhone 4 die uit het UK kwam. |
|
|||
|
|||
Maar is dat ook niet erg met de garantie en dergelijke dingen wat er mis kan gaan?
Want vind het wel een beetje raar dat ik bij zo'n grote online winkel eigenlijk dan een buitenlandse iPhone 4S krijg.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple maakt geen iPhones speciaal voor Nederland of België. Apple maakt iPhones voor bv. de EU en verpakkingen voor elk EU-land. Jij hebt nu een iPhone met een Spaanse verpakking. Grote winkelketens zoals Metro AG, Neckermann AG, enz... kopen die spullen centraal in (waar de inkoopprijs het laagste is) en verdelen die dan over hun winkels in de EU. |
|
|||
|
|||
Okee fijn!
Alleen heb nog één vraagje, als de iPhone nou op wat voor manier dan ook kapot is en naja hij moet terug gestuurd worden, maar waar wordt hij dan gemaakt? De dichtsbijzijnde fabriek of waar? |
|
|||
|
|||
Dan kan je in eerste instantie de winkel aanspreken waar je hem gekocht hebt. Gedurende het eerste jaar kan je ook Apple aanspreken.
|
|
|||
|
|||
Mogen we de naam van de bekende grote online winkel?
Er zit toch soms verschil in de software. Op sommige toestellen kan FaceTime niet geactiveerd worden Persoonlijk zou ik ook contact opnemen met Apple |
|
|||
|
|||
de winkel is Wehkamp.nl , hoezo zou dat dan niet geactiveerd kunnen worden?
En als ik apple bel, wat zouden hun kunnen doen dan? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Apple zal je zeggen wat wel en niet kan.
Deel het ons mede ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 december 2012 om 16:40 ---------- Het is geen EU-land Ik ben momenteel mobiel en van de site niet vinden om welke landen het gaat Toch is het steeds het beste dit even te controleren met Apple. Baad het niet dan schaat het niet |
|
|||
|
|||
Bij welke toestellen uit welke landen is dat dan het geval?
Citaat:
- verkeerd. |
|
|||
|
|||
In de EU mogen alleen iPhones verkocht worden met een EU Cenelec/Etsi (CE) goedkeuring en zo eentje heeft Danielle. Niets aan de hand dus, daar moet zij niet voor naar Apple bellen.
@Danielle Als er een CE logo op de achterkant van het toestel staat is alles OK. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En dat kan niet vervalst worden of iets?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
okee, naja heel erg bedankt in ieder geval voor de info.
|
|
|||
|
|||
Is de bedoeling dat je de iphone eerst oplaad?
Want ik wou hem net aandoen maar hij ging niet aan en ik deed hem in het stopcontact en het bleek dus dat die leeg is. Is dat wel normaal? Want lees wel veel dat hij gelijk gebruiksklaar hoort te zijn.. Dus dat de fabriek dat gelijk voor je doet, maar dat is nu dus niet het geval, ben benieuwd naar jullie ervaringen..? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En de IMEI code komt wel overeen en wat is de ICCID code want er staat dat die onbekend is? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: hacktiveren buitenlands toestel | benno13 | Unlock | 6 | 07-02-12 22:49 |
iPhone 4: unlock buitenlands toestel | alvingeleijn | Unlock | 1 | 09-01-12 13:26 |
iphone type | henkjan1234 | iPhone algemeen | 5 | 08-12-11 23:26 |
I-phone buitenlands abonnement | Timmuh | Odido (T-Mobile) | 3 | 15-06-10 19:03 |
doorverbinden naar buitenlands nummer ?! | Frits | iPhone algemeen | 2 | 16-02-09 19:26 |
|
|