Mijn iphone draait steeds?`` discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik ben nieuw in de iphone wereld en heb een kleine vraag. Ik heb een iphone gewonnen maar ik weet niet hoe ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iphone draait steeds?``
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw in de iphone wereld en heb een kleine vraag. Ik heb een iphone gewonnen maar ik weet niet hoe ik het kantelen kan stoppen. Elke keer wanneer ik in bed internet draait het scherm en is best irritant. Zou iemand mij dit kunnen uitleggen? Hartelijk dank! Mvg Tom Laatst gewijzigd door XIII; 10-12-12 om 23:04. Reden: Opschonen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je dubbeklikt op de homebutton en dan naar rechts swiped, komen de knoppen voor de muziekspeler tevoorschijn.
Helemaal links staat dan de knop on het draaien te stoppen. Om het op slot te zetten eigenlijk. Aub. Laatst gewijzigd door XIII; 10-12-12 om 23:04. Reden: Opschonen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mijn iphone vraagt de laatste tijd steeds om apple id- wachtwoord | sigrid48 | iPhone algemeen | 8 | 06-09-13 13:46 |
Op Welke IOS draait mijn iPhone 3GS? | chrisstra | iPhone algemeen | 8 | 02-10-12 18:32 |
iPhone: moet mijn iphone 3gs steeds opstarten m.b.v. redsn0w | adboer | Jailbreak | 8 | 17-06-12 19:13 |
Beeld draait niet meer mee bij het kantelen van mijn iPhone | RvRG | iPhone algemeen | 7 | 15-02-12 13:11 |
|
|