iPhone 5 sluit automatisch af terwijl accu nu 20% is discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Nog plannen het een keer te gaan vertalen in het Nederlands? Nee, daar ga ik niet aan beginnen Voor zulke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nee, daar ga ik niet aan beginnen Voor zulke technische artikels bestaat er niet veel interesse in het Nederlands taalgebied (denk ik). Iemand is begonnen met de vertaling maar heeft de tekst beperkt tot modelbouw. Bovendien gebruikt de vertaler de woorden "batterij" en "accu" door mekaar. Dat zegt genoeg denk ik.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tweak die automatisch openstaande apps sluit als je toestel lockt | Dbrown | Jailbreak apps en thema's | 4 | 20-06-12 21:04 |
iphone sluit automatisch af met raar scherm | jiggy1965 | iPhone algemeen | 4 | 14-01-12 18:19 |
mail sluit automatisch | Joever | iPad algemeen | 4 | 05-10-10 22:37 |
iphone maakt automatisch verbinding terwijl edge en 3g uitstaan | leonbdv | iPhone algemeen | 8 | 14-10-09 22:28 |
telefoon sluit automatisch af | RobinDeleener | iPhone algemeen | 9 | 07-06-09 02:25 |
|
|