telefoon sluit automatisch af discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heey iedereen, heb probleempje.. als ik naar telefoon ga, dus als ik dat open, dat geeft hij gwn even het scherm, zonder dat ik iets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
telefoon sluit automatisch af
heey iedereen,
heb probleempje.. als ik naar telefoon ga, dus als ik dat open, dat geeft hij gwn even het scherm, zonder dat ik iets kan doen. En dan sluit hij dat gwn af.. andere programma's werken.. kan iemand helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dit is vaker gebeurt
je moet hem een keer herstellen dan is het opgelost gebruik a.u.b de zoekfunctie volgende keer |
|
|||
|
|||
ik heb al herstelt.. lost niets op...
heb zoekfunctie gebruikt, maar vond niet meteen iets... kan iemand me verder helpen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Herstellen en aanmelden als nieuwe iPhone helpt in dat geval, een backup terugzetten = de oude fout terugzetten. Denk wel om een back up van je belangrijke gegevens als bijv. contacten en agenda.
|
|||
|
|||
heb inderdaad Kate geinstalleerd.
hoe maak je makelijk back-up? dus herstellen met itunes, en aanmaleden als een nieuwe iphone, hoe doe je dat juist? moet ik hem dan ook opnieuw jailbreaken? |
|
|||
|
|||
Citaat:
hoe jee een backup in itunes maakt is door met je rechtermuisknop op je iphone te klikken en dan backup maken doen |
|
|||
|
|||
en waar verwijder je kate? is het dan opgelost?
het staat niet in mijn lijst met packages :s edit: Gelukt! hartelijk dank! als ik kate nu herinstaleer.. gaat hij dan opnieuw die fout geven? Laatst gewijzigd door RobinDeleener; 13-03-09 om 00:35. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
okej, dan laat ik het zo =)
of probeer ik eens ,en verwijder ik desnoods opnieuw hartelijk dank! |
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem.
Hoe verwijder ik kate zonder te herstellen? Edit. Installer openenen>>>Kate zoeken>>>>uninstal! Laatst gewijzigd door Drekepeteke; 07-06-09 om 02:39. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mail sluit automatisch | Joever | iPad algemeen | 4 | 05-10-10 22:37 |
mewseek sluit af | koen0s | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-08-10 04:03 |
Telefoon belt automatisch opnieuw | dejongje | iPhone algemeen | 0 | 04-07-10 14:53 |
Telefoon-app automatisch weer uitzetten | iWilco | iPhone Apps | 5 | 10-11-08 13:47 |
|
|