Iphone 5 Touch screen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vrijdag een Iphone 5, ik heb de reservekopie van mijn Iphone 3 erop gezet, waardoor direct alles weer in orde was. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 Touch screen
Ik heb sinds vrijdag een Iphone 5, ik heb de reservekopie van mijn Iphone 3 erop gezet, waardoor direct alles weer in orde was.
Nu kreeg ik zaterdag het probleem dat bovenaan mijn scherm witte balkjes verschenen, het leek wel een barcode. Toen dit verscheen begon mijn Iphone door te slaan, en het typen lukte niet meer. Als ik ergens drukte op het scherm, interpreteerde de gsm dat als een andere plaats op het scherm enz.. Het is dan verdwenen maar ondertussen al enkele keren teruggekeerd. Heeft iemand dit probleem al gehad? Weet iemand een oplossing? Grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
touch screen diet raar big iOS5 op iPhone 3GS | armhuiskens | iPhone algemeen | 1 | 19-10-11 08:31 |
Home screen op ipod touch 2G en iPhone 3G GEEN Jailbreak!!! | Aitvaras | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-08-11 16:12 |
Graag hulp bij iPhone 4 touch screen test... | Wally© | iPhone algemeen | 3 | 21-06-11 21:06 |
iPhone 2G geen reactie op touch screen | diffie | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 23:56 |
Touch Screen Aparte Multi-Touch gedrag | Amdixer | iPhone algemeen | 4 | 08-12-09 18:45 |
|
|