Oplaadproblemen Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 3gs, als ik hem aansluit aan de laptop of gewoon met kabeltje in stopcontact laad hij niet op. Ik heb hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oplaadproblemen Iphone
Ik heb een Iphone 3gs, als ik hem aansluit aan de laptop of gewoon met kabeltje in stopcontact laad hij niet op. Ik heb hem al op proberen te laden terwijl Wi-Fi en mijn mobiele netwerk uit staat. Heb ook al geblazen zodat het stof eruit zou gaan wat er misschien in kon zitten.
Het rare is dat hij wel oplaad als hij uit staat. Wat is het probleem, en hoe kan ik het oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Maar als je je iphone uitzet en daarna aan de lader hangt schakeld het toestel toch in ? start met het apple logo en vraagt dan (toegangscode) en de sim code.
|
|
|||
|
|||
waterschade nieuwe dockconnector laten plaatsen .
helpt dit niet is het geeen waterschade en zal de batterij vervangen moeten worden / heb je de batterij al laten vervangen en is het probleem hierna onstaan dan heb je verkeerde apn gemonteerd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Timosha, die kan je ook lijmen, dat jij dit niet wist
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Jonge jonge lekker volwassen allemaal hier .
Er worden hier mensen voorgetrokken . |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
opladen niet ondersteund
Citaat:
Ik heb het probleem dathij aan geeft : ( opladen niet ondersteund met dit accessoire ) Mijn pc ziet hem gewoon , maar laden gaat tergend langzaam. Heb er drie verschillende kabels aangehangen, maar altijd het zelfde.??? |
|
|||
|
|||
Ik weet de oplossing maar zal dan wel weer de draak mee worden gestoken in deze post .
|
|
|||
|
|||
Dock connector schoonmaken en dan opnieuw proberen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S met tomtom carekit oplaadproblemen | namastee | iPhone accessoires en onderdelen | 17 | 03-03-12 21:36 |
oplaadproblemen | Jolandavandongen | iPhone algemeen | 5 | 19-03-09 19:30 |
Onzichtbare accesoire aangesloten -> oplaadproblemen | hugo3004 | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 25-11-08 22:47 |
|
|