iPhone 5 camera vlekken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bovengenoemd probleem heb ik ook gehad. Afspraak gemaakt bij Geniusbar Applestore. Stond binnen 10 minuten buiten met een nieuwe iPhone 5...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bovengenoemd probleem heb ik ook gehad. Afspraak gemaakt bij Geniusbar Applestore. Stond binnen 10 minuten buiten met een nieuwe iPhone 5
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja hopen dat het bij mij ook zo opgelost kan worden dan maarja ik stuur hem liever op na Apple als dat kan want moet er 1.5 uur op rijden en kan geen vrij krijgen
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 januari 2013 om 23:39 ---------- Kan ik er niet bij bijvoorbeeld de dixons terecht die zijn officiële resseler of moet ik voor garantie echt na de Apple store ? |
|
|||
|
|||
Iphone 5: Paarse vlek bij maken foto's
Bij het maken van foto's merk ik op dat er op elke foto een paarse vlek aanwezig is.
Aangezien dit zeer irritant is wil ik naar de Applestore om de iPhone om te ruilen. Ik heb een aantal vragen:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone 5 al sinds september, en ik heb ook 2 van die vlekken in de camera zitten, echter is mijn iphone wel een beetje beschadigd aan de achterkant, raden jullie aan ook gewoon naar de apple store te gaan? ik vind het namelijk wel vervelend die vlekken, Hier in de stad ligt ook een Ivizi, is dat ook een optie? of moet ik helemaal naar Amsterdam?
|
|
|||
|
|||
Als je je iPhone 5 nou met een abbonoment hebt gekocht bij een provider (denk aan: hi, kpn etc) en je hebt die vlekken ook. Kan je dat ook ermee naar een apple store? of is dit echt per se een probleem die je met je provider moet uitzoeken.
|
|
|||
|
|||
Van de foto's die ik zie lijkt het mij niet dat er een probleem met de camera is, maar dat er stofjes op de sensor zitten...... komt meestal doordat het toestel zonder case in een broekzak zit of iets dergelijks. Het is een verrot kleine sensor en al kleeft er maar een minuscuul klein stofje aan dan zie je dat gelijk. Laten reinigen en in het vervolg wat zuiniger met het toestel omspringen......
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hey,
Hoe geeft apple store dan een nieuwe, misschien kan ik dan ook ff langs. |
|
||||
|
||||
Grote kans op, zo niet dan is het refurbished (praktisch als nieuw), zie de eerdere reacties
|
|
|||
|
|||
Had ook stof achter de lens. Zonder afspraak naar de Genius Bar gegaan. Daar werd het probleem direct onderkend en kreeg direct een nieuwe iPhone 5 mee naar huis. Fantastische service!
|
|
|||
|
|||
Paarse vlek en vastlopende camera. Opgestuurd naar Apple. Binnen twee dagen weer terug.
Probleem was niet herkend en dus terug gekregen. Ios7 geïnstalleerd en nog steeds paarse vlek af en toe. Camera blijft ook langer dan normaal op zwart scherm staan voordat. Ik foto kan maken. Afspraak gemaakt voor 26 -09 in Amsterdam. Ben benieuwd. |
|
|||
|
|||
Apple store geweest. Storing kwam niet tevoorschijn. Wel een nieuwe gehad. Werden ook mensen weg gestuurd die zelf er van overtuigd waren dat ze een nieuwe zouden krijgen. Ook werd er een ingenomen ter reparatie en kreeg geen nieuwe of leen toestel.
|
|
||||
|
||||
Ik heb de mijne ook omgeruild in Barcelona. De Genius daar moest wel een foto zien waar het probleem op te zien was.
Beste tip is dus: neem wat foto's bij heldere hemel waar het vlekje op te zien is en gebruik die als bewijs. |
|
|||
|
|||
Hier ook sinds enkele dagen een vlekje zichtbaar op foto's.
Ik heb voor a.s. woensdag een afspraak bij de Appel Store in Amsterdam. Hoe het afloopt zal ik hier melden. NB gaat wel om een iPhone 4 ;-) |
|
|||
|
|||
Hoe oud is die?
|
|
||||
|
||||
Als hij wat ouder is heb je kans dat ze zeggen dat het gebruikersschade is
Als hij niet oud is heb je kans dat ze hem ruilen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mocht het geen omruil worden dan laat ik 'm via deze site repareren, want aan een camera met een vlek in beeld heb ik niet zo veel. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gekleurde vlekken op foto's iphone 4 | pmlaura | Muziek, foto & video | 1 | 26-09-11 12:25 |
Gele vlekken op het scherm van nieuwe iPhone 4 | RDU | iPhone algemeen | 2 | 28-07-11 16:33 |
Gele vlekken Iphone scherm met foto's! | STASKO | Muziek, foto & video | 7 | 03-03-08 23:43 |
|
|