Volumeknop kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn volumeknop is verbogen doordat mijn iphone precies hierop gevallen is. Verder doet hij het nog prima maar ik vind het lelijk.. Ik heb al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mijn volumeknop is verbogen doordat mijn iphone precies hierop gevallen is. Verder doet hij het nog prima maar ik vind het lelijk.. Ik heb al op internet onderdelen gevonden.. Maar mijn vraag: Kan ik ook alléén het fysieke volumeknopje vervangen ipv het hele interne gedeelte? Of zit dat aan de binnenkant zó vast dat je het niet kan losmaken?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Niemand een antwoord op mijn vraag?
|
|
|||
|
|||
Het is mogelijk, makkelijk is anders.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar staat onderstaande tekst bij de volumeknop: [SIZE=2]Deze willen nog al eens afbreken, gelukkig zijn de nieuwe anders geconstrueerd en niet meer verlijmd maar in gegoten in het geheel de kans dat deze nogmaals afbreekt zeer daardoor zeer klein.[/SIZE][SIZE=2][/SIZE] |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad volumeknop zachter zetten | romano1987 | iPad algemeen | 5 | 04-12-13 01:36 |
3g - Volumeknop zit los en is klikbaar? | Th00mz | iPhone algemeen | 17 | 01-03-11 14:40 |
volumeknop is eraf gevallen | Mysteriousgirl_ | iPhone algemeen | 2 | 09-07-10 15:18 |
kleur van de volumeknop/balk aanpassen? | tijgertje_euro2002 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-06-08 21:37 |
|
|