Mms van iphone naar niet-iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, onlangs verstuurde ik een foto van mijn iphone naar mijn vriendin die een samsung heeft. Eerst kreeg ik een foutmelding maar bij de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mms van iphone naar niet-iphone
Hallo allemaal, onlangs verstuurde ik een foto van mijn iphone naar mijn vriendin die een samsung heeft. Eerst kreeg ik een foutmelding maar bij de 2de poging raakt het bericht door. Zij kreeg het echter niet, het was gewoon een zwart bericht met 0kb. Wat kan ik hieraan doen?
Alvast bedankt, Matthias |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En je kan meteen heel heel veel fotokes en dergelijke naar elkaar doorsturen . En via de app viber genaamd kan je beiden gratis naar elkaar bellen via Wi-Fi en 3G . En je kan het nog altijd via email doorzenden. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMs sturen naar een NIET iphone lukt niet ?? | Cathy79 | iPhone algemeen | 8 | 02-12-12 12:20 |
mms ontvangen gaat niet(deel van bericht ontbreekt) | steann | Telenet | 1 | 16-11-12 09:16 |
Alle apps van iphone, maar niet meer terug van itunes naar iphone | 90benjamin90 | iTunes | 2 | 07-04-12 00:42 |
MMS niet mogelijk op iPhone 3G 3.1 | sacul | iPhone algemeen | 2 | 26-09-09 23:41 |
|
|