klein scherm in linkerbovenhoek na installatie winterboard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik heb vanavond winterboard geïnstalleerd op mijn iPhone 4 die draait onder iOs 5.1.1 Nu heb ik het probleem dat al mijn apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
klein scherm in linkerbovenhoek na installatie winterboard
Hallo allemaal
Ik heb vanavond winterboard geïnstalleerd op mijn iPhone 4 die draait onder iOs 5.1.1 Nu heb ik het probleem dat al mijn apps (inclusief berichten en instellingen....) allemaal in de linkerbovenhoek geopend worden. de knopjes kan ik niet gebruiken dus kan ik eigenlijk niks meer aanvangen met mijn iphone ik heb al in safe mode gedraaid en winterboard verwijderd, daarna gereboot maar alles blijft hetzelfde. Ook met SSH in mijn iphone geweest en de winterboard.dilyb verplaatst maar dit alles werkt totaal niet! ik ben ten einde raad. Iemand een idee ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
werkt inderdaad met in safe mode de app te openen en weer te sluiten, maar zodra ik reboot, dan komt het probleem direct weer terug
|
|
||||
|
||||
AUB in dat topic doorpraten (om het overzichtelijk te houden)
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm iPhone 5 zit linksonder een klein beetje los | amiet01 | iPhone algemeen | 24 | 01-03-14 10:59 |
lokale opslag te klein voor installatie Garmin App | bcBartje | iPhone algemeen | 2 | 14-10-12 12:10 |
iPhone: Klein scherm na iPhone Jailbreak | henrylnh | Jailbreak | 1 | 22-07-12 20:02 |
iPhone: Na installatie spire alle apps klein | TLH | Jailbreak | 1 | 30-12-11 12:31 |
Geen operator naam in de linkerbovenhoek | Reinier | Archief | 0 | 25-01-08 19:20 |
|
|