Shortcut activeren mobiel internet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Heb een Iphone 4s en gebruik deze om de mails van het werk te behandelen via het mobiel internet. Om verschillende redenen zet ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Shortcut activeren mobiel internet
Hi,
Heb een Iphone 4s en gebruik deze om de mails van het werk te behandelen via het mobiel internet. Om verschillende redenen zet ik het mobiel internet steeds weer aan en uit maar daarvoor moet ik nu altijd via de instellingen te gaan. Ben al op zoek geweest naar een widget om op mijn beginscherm te plaatsen maar kan niets vinden (toch niet na IOS 5) Iemand tips? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Op een iPhone heb je geen widgets.
Wat je wil kan alleen met een jailbreak.
|
|||
|
|||
Ok thx...zal eens kijken hoe ik dat gedaan krijg.
Grtz |
|
||||
|
||||
Updaten naar 6.1, komende zondag komt de jailbreak uit. iPc voorpagina in de gaten houden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: mobiel internet niet te activeren met alditalk (medion mobile) | iphonerke | Overige providers België | 28 | 05-08-12 13:22 |
3G -mobiel internet- activeren? | benji5 | Proximus | 3 | 05-01-12 12:16 |
verschil mobiel internet & blackberry internet | indodragon | iPhone algemeen | 1 | 24-09-11 18:01 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
|
|