Renault Espace en iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik rijd een Renault Espace met ingebouwd Carminat CD-systeem met bluetooth. Moeilijke naam voor gps (cd-versie) met bluetooth verbinding. Ik koppelde de iphone 4 met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Renault Espace en iphone
Ik rijd een Renault Espace met ingebouwd Carminat CD-systeem met bluetooth. Moeilijke naam voor gps (cd-versie) met bluetooth verbinding.
Ik koppelde de iphone 4 met het systeem. Alles werkt perfekt, behalve geeft mijn systeem steeds aan dat de batterij van de iphone bijna leeg is. Zelfs wanneer die volledig opgeladen is. Is beetje lastig, krijg dit steeds als geschreven melding over m'n gps-kaart... Had al verschillende andere telefoons in combinatie met deze wagen, maar nooit probs gehad. Heeft iemand hier ervaring mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone op Renault Koleos installeren. | Engelandvaarder | iPhone algemeen | 0 | 31-08-12 18:48 |
os4 renault | dweez | iPhone algemeen | 14 | 28-10-10 21:49 |
IPhone aansluiten op de AUX van een Renault Megane autoradio | Xillion Nova | iPhone algemeen | 7 | 10-12-09 13:49 |
|
|