//

Kan betaalde app niet downloaden

Kan betaalde app niet downloaden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke, het probleem is als volgt: Ik heb sinds een paar dagen mijn iPhone 4S, ik had altijd een iPod dus ik weet wel hoe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-01-13, 12:24
iJordy iJordy is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard Kan betaalde app niet downloaden

Oke, het probleem is als volgt:

Ik heb sinds een paar dagen mijn iPhone 4S, ik had altijd een iPod dus ik weet wel hoe hij werkt.
Maar als ik een app wil downloaden waarvoor je moet betalen, gaat het mis.
Ik krijg gewoon het scherm waarbij me Apple ID staat en dan typ ik mijn wachtwoord in en dat gaat ook goed.
Maar dan krijg ik een scherm dat ze meer informatie nodig hebben om het downloaden te beginnen.
De vragen zijn:
-Wat was je favoriete zanger(es)/band in je jeugd?
-Wat is je favoriete club?
Allebei in het Engels, als ik de antwoorden invul, krijg ik het scherm dat 1 of meerdere antwoorden fout zijn, toch weet ik vrij zeker dat de antwoorden goed zijn...
Vervolgens ga ik naar *antwoorden vergeten* en dan moet ik de juiste email invullen om het op te lossen, maar die email weet ik niet meer...

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Alle hulp is welkom!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-01-13, 13:11
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Misschien kun je hier: https://appleid.apple.com/nl/ nog wel inloggen en je probleem oplossen?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 29-01-13, 13:13
fllex fllex is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 88
Standaard

Dit heb ik dus ook met nieuwe apparaten. Bij ieder nieuw iOS apparaat moet je je geheime vragen beantwoorden maar ik ben ze dus ook vergeten, heb ze 5 jaar geleden ingevoerd :/
  #4  
Oud 29-01-13, 13:38
dekon dekon is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fllex Bekijk bericht
Dit heb ik dus ook met nieuwe apparaten. Bij ieder nieuw iOS apparaat moet je je geheime vragen beantwoorden maar ik ben ze dus ook vergeten, heb ze 5 jaar geleden ingevoerd :/
Wat voor antwoorden heb jij dan in godsnaam verzonnen dat je ze niet meer weet? Dingen zoals bijvb je meest favoriete film of naam van je eerste huisdier vergeet je toch niet tenzij je de antwoorden gewoon random uit je duim gezogen hebt en daardoor de fout bij jezelf ligt.

Paswoorden in't vervolg opschrijven durft ook nogal te helpen bij vergeetachtige mensen.
  #5  
Oud 29-01-13, 15:53
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Antwoorden vergeten is heel goed mogelijk. Maar je back-up email vergeten?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fllex Bekijk bericht
Dit heb ik dus ook met nieuwe apparaten. Bij ieder nieuw iOS apparaat moet je je geheime vragen beantwoorden maar ik ben ze dus ook vergeten, heb ze 5 jaar geleden ingevoerd :/
5 jaar geleden had je maximaal 1 geheime vraag.

Bovendien herken ik deze situatie niet, ik heb nog nooit geheime vragen hoeven te beantwoorden bij het (opnieuw) instellen van een (nieuw) apparaat. Is dit altijd zo (behalve bij mij dan)?
  #6  
Oud 29-01-13, 16:26
Pleur's schermafbeelding
Pleur Pleur is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Het schone Zuiden met een zachte "G"
Berichten: 239
Standaard

Als je je wachtwoord nog weet en een Apple Product hebt, bel met AppleCare, zij kunnen het opnieuw instellen na een verificatie. Zelfs al heb je geen hersteladres
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan vreemdgenoeg app niet downloaden iTimvd iPhone Apps 5 09-01-13 17:31
Betaalde apps downloaden lukt niet Zwanzibar iPhone Apps 0 29-10-12 19:36
Betaalde apps downloaden iPhoneJoyce iPhone Apps 3 15-06-10 13:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:48.