Mijn iphone 5 exstern geluid knopje is verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had op mijn iphone 5 een knop dat je muziek kunt afspelen via exsterne box / versterker Maar nu is het knopje verdweenen Weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iphone 5 exstern geluid knopje is verdwenen
Ik had op mijn iphone 5 een knop dat je muziek kunt afspelen via exsterne box / versterker
Maar nu is het knopje verdweenen Weet iemand hoe je dit kunt oplossen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
AirPlay bedoel je denk ik.
Klik twee keer op je home-knop en veeg helemaal naar links. Staat daar het rechthoekje met pijltje onderin niet meer? |
|
|||
|
|||
Ik heb het opgelost wij hebben thuis 2 loose netwerken.
En op een zit de appel ontvanger en op de ander niet Ik wist niet dat dat AirPlay heet bedankt voor je hulp op deze site Problemen met AirPlay en synchrone AirPlay-weergave oplossen Staat de rest wat je moet weten Laatst gewijzigd door Robkp61; 30-01-13 om 21:49. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn iPad geeft geen extern geluid mijn iPhone wel! | WidoFoto | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 28-12-12 20:12 |
Geluid verdwenen | rodi08 | iPhone algemeen | 19 | 09-12-09 00:00 |
Knopje van contacts verdwenen ? | dendirk | Archief | 5 | 03-08-08 12:36 |
Favorites knopje verdwenen bij Contacts | wizzofoz | iPhone algemeen | 5 | 20-01-08 00:42 |
Iphoto op mijn iphone verdwenen | janpaul vogelenzang | Unlock [archief] | 2 | 19-12-07 23:33 |
|
|