iphone 4 (mobiel internet probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb net een iphone 4 gekocht. en ik wou op 3g gaan omdat er niet overal internet is. ze hebben tegen mij gezegd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 (mobiel internet probleem
hallo,
ik heb net een iphone 4 gekocht. en ik wou op 3g gaan omdat er niet overal internet is. ze hebben tegen mij gezegd dat ik mijn mobiel netwerk moest instellen dat heb ik geprobeerd en het werkt nog niet, ik had bij mobiel datanetwerk=> APN: internet.proximus.be/ gezet maar ondanks dit (ik ben trouwens bij proxmus) werkt het dus nog altijd niet. IEMAND die hier meer over weet laat mij alstublieft iets weten. alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zonder de / Alleen bij APN dit instellen (en bij tethering functie hetzelfde), al de rest open laten. Je hebt toch mobiele data? Ik heb bv generation connect. |
|
|||
|
|||
En je kan best ook mobiele data en 3G aan zetten.
|
|
|||
|
|||
eens herstarten... of hard reset.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met mobiel internet 3gs | indodragon | Wi-Fi | 1 | 01-12-11 09:46 |
Mobiel internet probleem op iPhone 4 | Sonicje | iPhone algemeen | 4 | 14-11-11 09:29 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
Probleem mobiel internet KPN iPhone4 | berensy | KPN | 15 | 31-08-10 14:39 |
|
|