iphone maakt geen verbinding met wifi discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg mij iphone 3g niet verbonden met mijn wifi,Ik toets mij wpa2 code in van mijn modem en hij blijft zegen : mislukte verbinding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone maakt geen verbinding met Wi-Fi
Ik krijg mij iphone 3g niet verbonden met mijn Wi-Fi,Ik toets mij wpa2 code in
van mijn modem en hij blijft zegen : mislukte verbinding met xxxx vervolgens krijg ik 2 sec een v achter mij netwerk en dan gaat die weer uit dit blijft die herhalen. ik heb me iphone meerdere keren terug gezet naar fabriek instellingen,netwerkinstellingen herstel.toestel aan en uit gezet en me modem gereset maar niks helpt. wat doe ik fout? Wat kan ik nog proberen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je je router al eens een reset gegeven?
|
|
|||
|
|||
Ja ook geprobeerd.
|
|
||||
|
||||
zet je router eens zonder wpa2 code. En probeer dan eens
|
|
|||
|
|||
bedankt dit was idd de oplossing!
|
Labels |
Wi-Fi 3g verbinding |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 5 maakt niet automatisch verbinding met Wi-Fi | eeldor | iPhone algemeen | 4 | 04-12-12 20:58 |
iPhone maakt geen verbinding met PC | MikailOzen | iPhone algemeen | 3 | 05-12-11 14:35 |
Iphone maakt geen verbinding met pc | jaccovanderkamp | iPhone algemeen | 2 | 31-07-11 18:10 |
iPhone maakt geen automatische verbinding met wi-fi Wi-Fi | Brumemail | Wi-Fi | 0 | 19-09-10 16:45 |
Wi-Fi maakt geen automatische verbinding | bzoei | Archief | 2 | 31-03-08 23:25 |
|
|