iPhone 4S wil niet recoveren na update ios 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren avond heb ik een ota update naar ios 6 uitgevoerd. Nadat hij (klaar) was kwam de iPhone vast te zitten in itunes recover mode. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S wil niet recoveren na update ios 6
Gisteren avond heb ik een ota update naar ios 6 uitgevoerd. Nadat hij (klaar) was kwam de iPhone vast te zitten in itunes recover mode.
Ik koppel de iPhone aan mijn mac en itunes wil restoren maar geeft aan na een tijdje de volgende error: Ik heb ook met tinyumbrella geprobeerd met fixrecovery maar tevergeefs. Wat kan ik doen? Het gaat om een iPhone 4s (is gejailbreaked op ios 5 maar wou van de jailbreak af) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer een harde reset. Als dat niet werkt dan probeer om het ding in DFU mode te zetten om dan met iTunes te herstellen. |
Labels |
ios 6.1 update, iphone 4s, restore itunes, restoreprobleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Update ios 6 wil ik niet | topware | iPhone Apps | 6 | 27-09-12 00:34 |
iPhone wil niet updaten naar IOS 5.1 | busdriver53 | iPhone algemeen | 1 | 08-03-12 23:20 |
iPhone: iPhone 3G 3.0(ipad baseband) wil niet update!? | adempinar | Jailbreak | 9 | 24-08-11 15:58 |
wil graag ios 4 update maar ik heb mijn iphone al gejailbreakt | sanne053 | Jailbreak apps en thema's | 11 | 02-07-10 15:57 |
Iphone wil blijven recoveren | RadiNL | Archief | 14 | 16-12-09 21:37 |
|
|