//

iPhone 4S wil niet recoveren na update ios 6

iPhone 4S wil niet recoveren na update ios 6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren avond heb ik een ota update naar ios 6 uitgevoerd. Nadat hij (klaar) was kwam de iPhone vast te zitten in itunes recover mode. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-02-13, 12:59
diegonicolas diegonicolas is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 17
Angry iPhone 4S wil niet recoveren na update ios 6

Gisteren avond heb ik een ota update naar ios 6 uitgevoerd. Nadat hij (klaar) was kwam de iPhone vast te zitten in itunes recover mode.
Ik koppel de iPhone aan mijn mac en itunes wil restoren maar geeft aan na een tijdje de volgende error:
Ik heb ook met tinyumbrella geprobeerd met fixrecovery maar tevergeefs.
Wat kan ik doen?
Het gaat om een iPhone 4s (is gejailbreaked op ios 5 maar wou van de jailbreak af)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-02-13, 13:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diegonicolas Bekijk bericht
Het gaat om een iPhone 4s (is gejailbreaked op ios 5 maar wou van de jailbreak af)
En met een jailbreak kan je dus geen OTA update doen. En als je het wel doet kan je serieuze problemen krijgen.

Probeer een harde reset. Als dat niet werkt dan probeer om het ding in DFU mode te zetten om dan met iTunes te herstellen.
Reageren

Labels
ios 6.1 update, iphone 4s, restore itunes, restoreprobleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Update ios 6 wil ik niet topware iPhone Apps 6 26-09-12 23:34
iPhone wil niet updaten naar IOS 5.1 busdriver53 iPhone algemeen 1 08-03-12 22:20
iPhone: iPhone 3G 3.0(ipad baseband) wil niet update!? adempinar Jailbreak 9 24-08-11 14:58
wil graag ios 4 update maar ik heb mijn iphone al gejailbreakt sanne053 Jailbreak apps en thema's 11 02-07-10 14:57
Iphone wil blijven recoveren RadiNL Archief 14 16-12-09 20:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:00.