aankopen overzetten gebeurt niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo Op een of andere manier wilt Itunes niet meer de nieuwe apps synchroniseren vanaf mijn iphone. Voorbeeld: ik heb een nieuwe gratis ap gedownload ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aankopen overzetten gebeurt niet?
hallo
Op een of andere manier wilt Itunes niet meer de nieuwe apps synchroniseren vanaf mijn iphone. Voorbeeld: ik heb een nieuwe gratis ap gedownload op mijn iphone uit de appstore, en die zet hij niet in mijn Itunes? De computer is wel gemachtigd! help Greetz Caco |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In een ander, terecht verwijderd, bericht van jou heb ik gelezen dat jij soms onconventionele manieren gebruikt om apps op die iPhone te zetten. Dat zou wel eens de reden kunnen zijn van jouw "probleem".
|
|
|||
|
|||
velen malen excuus daarvoor nog.
Maar ik heb dat probleem nooit gehad, maar ik heb het al gevonden. normaal gesproken bij itunes gan je naar de menubal boven en dan zoek je aankopen overzetten. maar nu staat dat op een andere manier beschreven. ( ben de oude Itunes nog gewend. |
|
||||
|
||||
Onconventionele apps?
Verklaar u nader |
|
|||
|
|||
Pardon? wat bedoel je daarmee?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aankopen overzetten mislukt | RobertMeelker | iTunes | 7 | 12-01-11 05:48 |
Aankopen overzetten werkt niet | PasQ | iTunes | 18 | 11-06-10 19:20 |
|
|